شناسهٔ خبر: 58345545 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد مرکز سنقر و کلیایی برگزار شد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقرو کلیایی در سالن جلسات دفتر ریاست برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد کرمانشاه، در مراسمی با حضور فرهاد گل محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و هیئت رئیسه این واحد، آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی برگزار و دکتر رضا خالقی به عنوان سرپرست موقت این مرکز دانشگاهی معرفی و از زحمات محمد جواد بنی عامریان تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: امیدوارم دکتر خالقی به عنوان سرپرست جدید این مرکز با دانش، صبر و حوصله، تدبیر و عقلانیت در انجام وظایف محوله موفق عمل کنند.

فرهاد گل محمدی عنوان کرد: جا دارد از زحمات دکتر بنی عامریان طی دوران تصدی ریاست مرکز سنقر و کلیایی قدر دانی کنم و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون در جامه استادی دارم.

بنی عامریان ضمن تشکر از اعتماد رئیس استان و سایر مدیران و معاون طی دوران مسئولیت خود، از تمامی همکاران مرکز سنقر و کلیایی تشکر و سپاس گزاری کرد و گزارشی از فعالیت های انجام شده در این مرکز طی دوران تصدی خود ارائه داد.

در پایان این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات محمد جواد بنی عامریان حکم سرپرستی مرکز سنقر و کلیلایی به دکتر رضا خالقی ابلاغ شد،  از سوابق کاری خالقی می توان به عضو هیئت علمی گروه

عمران واحد کرمانشاه، سرپرستی مرکز سنقر و کلیایی، مدیر کل حوزه عمرانی واحد کرمانشاه، مدیر گروه و معاون اجرایی مرکز سنقر، رئیس شورای عمرانی استان و نماینده رئیس استان در کمیسیون معاملات استان اشاره کرد.  

انتهای پیام /

نظر شما