شناسهٔ خبر: 58345463 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مخبر:

پاسداران انقلاب بار‌ها پشت بدخواهان را به خاک مالیده‌اند

معاون اول رئیس جمهور، گفت: سربازان ولایت در سپاه، بار‌ها در عرصه دفاعی، نظامی و حراست از آب و خاک کشور، پشت بدخواهان ملت ایران و نظام خون‌آشام استکبار را به خاک مالیده‌اند و در عمران و آبادانی و توسعه کشور نیز دستاورد‌های بی‌نظیری داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر با بیان اینکه اقدام پارلمان اروپا در برچسب زدن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هیچ واژه‌ای جز واماندگی و استیصال قابل توجیه نیست، گفت: امروز بر هیچ‌کس پوشیده نیست که ماهیت سپاه پاسداران، همان‌گونه که از نام آن پیدا است، پاسدار و حافظ میهن اسلامی بوده و این نهاد مقدس، همواره در مسیر حق‌طلبی، صیانت از تمامیت ارضی کشور و پشتیبانی از ملت ایران و حتی ملت‌های مظلوم منطقه، گام برداشته است.

مخبر، ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا درباره سپاه پاسداران، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران و مدعیان حقوق بشر حالا که در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی و سربلند، ناکام مانده‌اند، یکی از اصلی‌ترین حامیان و پشتیبانان ملت را هدف قرار داده‌اند تا به زعم خود در مسیر توسعه کشور سنگ‌اندازی کنند.

معاون اول رئیس جمهور، افزود: سربازان ولایت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نه‌تنها در عرصه دفاعی، نظامی و حراست از آب و خاک کشور، بار‌ها پشت بدخواهان ملت ایران و نظام خون‌آشام استکبار را به خاک مالیده‌اند، بلکه در عمران و آبادانی و توسعه کشور نیز دستاورد‌های بی‌نظیری داشته‌اند و همین موضوع، خواب آسوده را بر دشمنان، حرام کرده است.

مخبر، خطاب به پارلمان اروپا تصریح کرد: این پارلمان و اربابان آن بداند که اگر جان‌فشانی‌های سپاه قهرمان در مقابله و مبارزه بی‌امان و بی‌وقفه با تروریسم و جرائم سازمان‌یافته‌ای همچون قاچاق و توزیع مواد مخدر نباشد، امنیت و آرامش به مهم‌ترین دغدغه کشور‌های اروپایی تبدیل خواهد شد و گروه‌های افراط‌گرا و تروریستی در این کشور‌ها بیتوته و لانه خواهند کرد.

معاون اول رئیس جمهور، تصریح کرد: مواضع نابخردانه و خصمانه پارلمان اروپا و اقدام غیر قانونی و غیر منطقی آن در تروریستی خواندن و تحریم نهاد مقدس سپاه پاسداران، محکوم است و ملت ایران و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره پشتیبان و حامی فرزندان دلیر و شجاع خود در این نهاد مقدس و همه نیرو‌های مسلح کشور هستند و خواهند بود.

مخبر در پایان، گفت: این‌گونه اقدامات که بی‌تردید از موضع ضعف و شکست انجام می‌شود، نه‌تنها خدشه‌ای در حرکت رو به جلوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد، بلکه اراده و عزم سربازان ولایت را تقویت می‌کند تا در مسیر رشد و تعالی، با سرعت و قدرت بیشتر به پیش بروند.

نظر شما