شناسهٔ خبر: 58332565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

اخبار ورزشی

صاحب‌خبر -

استقلال به دنبال ستاره سابق پرسپولیس

 

استقلال اگر چه این فصل مهاجمان زیادی را در اختیار دارد اما آمار گلزنی این بازیکنان چندان رضایت بخش نبوده است و همین موضوع باعث شده تا کادرفنی و مدیران این باشگاه به فکر خرید یک مهاجم ششدانگ و گلزن بیفتند. یکی از این مهاجمان علی علیپور است که در آخرین دیدار تیمش برابر ویتوریا گیمارش دو گل زد که یکی از این دو گل از سوی VAR مردود اعلام شد. با این وجود لژیونر ایرانی ژیل ویسنته یک گل در دقیقه ۴۰ این دیدار زد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در برتری مقابل حریف بود.در خبرها آمده بود که رضا درویش مدیر عامل باشگاه برای جلب هر یک از گزینه‌های مورد نظر سرمربی تیم از بین بازیکنان داخلی اعلام آمادگی کرده است اما منابع ارزی لازم برای خرید گزینه‌های احتمالی را ندارد.

 

شکایت باشگاه تراکتور از مدیرعامل استقلال

علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شده که ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور، مد نظر ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی ها است اما باشگاه تراکتور با این انتقال مخالف است. این ادعا باعث ناراحتی مسئولان تراکتور شده است. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور مدعی است استقلال هفته پیش برای جذب آلوز نامه زده و باشگاه تبریزی نیز مخالفت خود را رسما اعلام کرده است. اعلام دوباره مدیرعامل باشگاه استقلال درباره درخواست ساپینتو برای جذب آلوز باعث دلخوری تراکتوری‌ها شده است. نصیرزاده معتقد است رسانه‌ای کردن موضوع جذب آلوز تخلف است و به همین خاطر آن‌ها قصد شکایت از فتح‌الله‌زاده را دارند. باید دید شکایت تراکتور از فتح‌الله زاده عملی می‌شود یا خیر و در صورت تحقق چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

 

سعید صادقی همچنان زیر نظر کادرپزشکی

حضور هافبک پرسپولیس در دیدار آتی برابر فولاد خوزستان نیز در ابهام قرار دارد. سعید صادقی که به عنوان یکی از بازیکنان پر سر و صدا در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست، به دلیل مصدومیت در بازی مقابل ذوب آهن غایب بود و حضورش مقابل فولاد خوزستان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
صادقی در تمرین روز گذشته سرخپوشان زیر نظر کادرپزشکی کار را دنبال کرد تا با توجه به تعطیلی تمرین این تیم در روز یکشنبه، کادرپزشکی نظر نهایی خود را به یحیی گل‌محمدی برای در اختیار داشتن وی را روز دوشنبه اطلاع دهد.یحیی گل‌محمدی که در بازی با فولاد خوزستان سروش رفیعی را در اختیار ندارد، امیدوار است سعید صادقی با پشت سر گذاشتن مصدومیتش، توانایی حضور در این جدال حساس را داشته باشد.

 

سیامک نعمتی با پیشنهاد استقلال هوایی می‌شود؟

هافبک سرخپوشان بعد از نزدیک به شش سال حضور در جمع پرسپولیسی‌ها اکنون در پایان مسیر با این تیم قرار گرفته است.
نعمتی که یکی از بازیکنانی است که یحیی گل‌محمدی به وی اجازه جدایی از این تیم را داده است، راهی باشگاه خواهد شد تا رضایتنامه خود را دریافت کند.هافبک راست پرسپولیس که در این تیم در پست‌های مختلفی از جمله مدافع راست، هافبک میانی و مهاجم به کار گرفته شده بود و گل تاریخی صعود به اولین فینال لیگ قهرمانان را نیز به ثمر رسانده بود، با پیشنهاداتی مواجه شده و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. در کنار تراکتور، گل گهر، سپاهان و فولاد که جدی‌ترین مشتریان این بازیکن محسوب می‌شوند، گفته می‌شود استقلال نیز نیم نگاهی به جذب این بازیکن دارد تا یاغی جدیدی را معرفی کند.

نظر شما