شناسهٔ خبر: 58309416 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گل‌محمدی: هنوز کارمان برای قهرمانی تمام نشده است/ سال قبل یکی از مشکلات نبود قهرمان می‌شدیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز کارمان برای قهرمانی تمام نشده چرا که تازه وسط لیگ است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در نسیت خبری پس از این دیدار اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و آن را به آنها تقدیم می‌کنم.

وی افزود: سه امتیازی ارزشمندی کسب کردیم و عملکرد خوبی هم داشتیم.در نیمه نخست ذوب‌آهن کار ما را سخت کرد چرا که هم خوب دفاع می‌کرد و در انتقال توپ به جمله هم عملکرد خوبی داست و این موضوع کار را براس ما سخت کرده بود اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و بازی کاملا یکطرفه به نفع ما بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دلیل این تفاوت خاطرنشان کرد: نیمه دوم برای ما نیمه خوبی بود چرا که بازیکنانی که به عنوان جایگزین به زمین رفتند موثر ظاهر شدند. بازیکنانمان تمرکزشان را برای پیروزی گذاشتند و به خاطر این به آنها تبریک می‌گویم زیرا ۹۰ دقیقه پرفشاری را پشت سرگذاشتند.

گل‌محمدی اضافه کرد: بازیکنان تحت فشار زیادی هستند که بتوانند نتیجه بگیرند. امیدوارم بتوانیم همین روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه بدهیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد غیبت سعید صادقی، مهدی عبدی و نعمتی در فهرست پرسپولیس برای بازی امروز مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: صادقی مصدومیت دارد و مهدی عبدی هم قبل از مسابقه مریض شد . سیامک نعمتی هم دنبال تیم جدید است و از جمع ما جدا شده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد دلایل جدایی سیامک نعمتی گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسایل صحبت کنم. در هر صورت گاهی بازیکنان بالا و پایین دارند و تیم عوض می‌کنند یا کادرفنی می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد، فوتبال حرفه‌ای همین است. سیامک هم در مدت زمانی که در تیم ما بود. عملکرد خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت ولی متاسفانه شرایط به نحوی رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد. با این حال برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

گل ‌محمدی در رابطه جدایی حامد پاکل هم اضافه کرد: از او هم تشکر می‌کنم چرا که حامد بازیکن بااخلاق و فنی بود و هرچه در توان داشت را در بازی می‌گذاشت.

وی در مورد عملکرد شیخ دیاباته تاکید کرد: او خودش را در موقعیت خوب قرار داد و در توپ‌ها و ارسال‌های بلند هم تاثیرگذار بود در مجموع عملکردش خوب بود.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه با وجود تغییرات در ترکیب اختلافش با سایر تیم‌ها در صدر جدول بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: در فصل گذشته مشکلات زیادی داشتیم که عملکرد ما را تحت تاثیر قرار داده بود. هم در موجذب بازیکن و هم در بحث بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند که سه چهار نفرشان ملی پوش بودند. شرایط مالی واقعا سختی داشتیم شرایط طبیعی برای کار کردن وجود نداشت.

وی گفت: در آن مقطع پنجره‌ نقل و انتقالاتی بسته بود. با این حال نمی‌خواهم زیاد در موردش صحبت شد اما با وجود همه مشکلاتی که پیش رو داشتیم بازهم نایب قهرمان شدیم. اگر یکی از آن مشکلات نبود بازهم می‌توانستیم قهرمان شویم. اکنون هم فقط میانه فصل است و لیگ خیلی فشرده است.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هنوز چیزی تمام نشده است و مدعیان قهرمانی زیاد هستند. در این شرایط تیم‌ها راحت امتیاز از دست نمی‌دهند. امیدوارم این روند مثبت و برتری‌ها را ادامه بدهیم.

گل‌محمدی اضافه کرد: با حضور رضادرویش به عنوان مدیرعامل، تاثیرات مثبتی در باشگاه شکل گرفت و رفتن تیم به فرابورس، خیلی از مشکلات را توانست حل کند. امیدوارم با همدلی و اتحاد بیشتر و با حمایت هواداران بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. احتیاج داریم که همه کمک کنند و تمرکزش را روی موفقیت تیم بگذارند.

گل محمدی در مورد عملکرد دفاعی تیمش گفت: در تهران بازی داشتیم و می‌ خواستیم زود به گل برسیم. معمولا تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند می‌توانند از انتقال دهنده‌ها خوب استفاده کنند. بیشتر موقعیت‌هایی که به حریف دادیم روی صحنه‌هایی بود که خودمان توپ داشتیم و این فرصت برای حریف به وجود آمد.

وی در مورد برگزاری بازی در غیاب هواداران گفت: از از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انتظار داریم که پیگیر حضور تماشاگران باشند تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس با هوادارانشان زنده هسنند و همه تیم‌ها چنین شرایطی دارند. در هر صورت وقتی در زمین خودمان بازی می‌کنیم انتظار داریم از حمایت هواداران استفاده کنیم. حتی در خیلی از شهرستان‌ها هم هواداران خوبی داریم.

گل‌محمدی در پایان در مورد اینکه یک پنالتی برای تیمش گرفته نشد ، خاطرنشان کرد: من از دور دیدم. پنالتی واضح بود اما زاویه دید داور سخت بود در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت. از آنها بابت قضاوت خوبی که داشتند، تشکر می‌کنم.

نظر شما