شناسهٔ خبر: 58294302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باقری: ذوب‌آهن با تارتار همیشه قدرتمند است/شایعه جذب بشار صحیح نیست

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ مهدی تارتار تیم خوب و قدرتمندی ساخته و فردا می دانیم که کارمان مقابل آنها سخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کریم باقری که به جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار سرخپوشان برابر ذوب آهن در آغاز نیم فصل دوم حاضر شده بود، اظهار د اشت: فردا بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم. در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت کار کردیم. همیشه مقابل ذوب آهن بازی‌های خوبی انجام دادیم. فردا امیدواریم با تلاش بازیکنان نتیجه بگیریم و با ارائه عملکردی خوب سه امتیاز را بگیریم. ذوب آهن تیم خوبی است و با هدایت تارتار روند خوبی داشته و امیدوارم بازی خوبی از کار در بیاید.

وی در خصوص اینکه برخی تیم‌ها مقابل پرسپولیس عملکرد تدافعی در برنامه دارند، افزود:‌ در بازی رفت مقابل این تیم بازی کردیم و آنها نه تنها دفاعی نبودند بلکه بسیار هجومی هم بودند. فردا بازی سختی داریم چرا که آنها دنبال امتیاز هستند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: برای بازی فردا مصدوم نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم.

وی در مورد جدایی حامد پاکدل و سیامک نعمتی تصریح کرد: جدایی نعمتی هنوز قطعی نیست اما حامد از جمع ما جدا شده است و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. آنها در این چند ساله شاید کم بازی کردند اما تمام تلاششان را انجام دادند و امیدوارم هرجا هست موفق باشد.

باقری در رابطه با وضعیت آل‌کثیر و شیخ دیاباته گفت: آنها تمرینات خوبی داشتند و آماده هستند و در صورت صلاحدید سرمربی بازی خواهند کرد.

وی در رابطه با جذب مهاجم برزیلی گفت: باشگاه پیگیر است اما هنوز این اتفاقی رخ نداده و گزینه مد نظر پیدا نشده اما دنبال مهاجم هستیم. امیدوارم بتوانیم از بازیکن خوب خارجی استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جذب بشار رسن تصریح کرد: فکر نمی کنم این موضوع درست باشد.

وی در رابطه با توهین به یحیی گل‌حمدی گفت: تنها آقای گل‌محمدی نبود و علی دایی هم بود. این اتفاق چند وقت است تکرار می‌شود نه تنها در صدا و سیما بلکه در جاهای دیگر هم این اتفاق رخ می‌دهد. خودتان می‌دانید و زیاد نباید به این موضوع توجه کنیم. هر کس از جایی دلخور است و قهر می‌کند به فوتبالیست ها و بزرگان فوتبال گیر می‌دهد. این دوستان به اندازه کافی صدقه سر فوتبالیست ها معروف شدند.

باقری که در زمان اسکوچیچ عضو کادرفنی تیم ملی بود، درباره عملکرد ملی‌پوشان در جام جهانی ۲۰۲۲ و اینکه اگر اسکوچیچ در تیم ملی می‌ماند نتایج به شکل دیگری رقم می‌خورد، گفت: این صحبت‌ها کهنه شده و من هم مثل همه مردم بازی‌های تیم ملی را دیدم و نظر خاصی ندارم. به هر حال ایشان را کنار گذاشتند و گروه جدیدی را آوردند.

مربی پرسپولیس درباره استفاده از VAR در فوتبال ایران ادامه داد: زمانی که ما بازی می‌کردیم در زمین اشتباهاتی داشتیم و داوران هم اشتباه می‌کنند اما نباید همه چیز را گردن داور بیندازیم. امیدوارم که از VAR استفاده شود، اما تا حالا به خاطر بودجه این اتفاق رخ نداده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر VAR به فوتبال ما اضافه شود تا هم داوران از آن استفاده کنند و همه اینکه تیم‌ها ضرر نکنند.

باقری در خصوص برگزاری بازی بدون تماشاگر مسابقات لیگ برتر نیز گفت: چند وقتی است که این اتفاق رخ داده و فوتبال بدون تماشاگر شده اما فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد. در این شرایط چه نتیجه بگیریم چه نگیریم لذتی ندارد چرا که فوتبال بدون تماشاگران مزه نمی‌دهد.

نظر شما