شناسهٔ خبر: 58288842 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نصیرایی، نماینده مجلس: اقدام اروپا علیه سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها خواهد داشت

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه بی پاسخ نخواهد ماند و آنها هزینه سنگینی را بابت این کار خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس  با اشاره به به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: اروپایی‌ها در دهه‌های گذشته نشان داده‌اند که از خود هیچ اراده‌ای ندارند و دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا هستند.

وی افزود: واقعاً مایه تأسف است که کشورهای اروپایی این‌گونه بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اراده و بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اختیار از سیاست‌های آمریکا تبعیت می‌کنند، البته همواره هزینه این دنباله‌رویی از سیاست‌های آمریکا را پرداخت کرده و می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در حوادث اخیر کشور، اروپایی‌ها با پیروی از آمریکا سعی در ناامن کردن و ایجاد آشوب در کشور ما را داشتند که با صخره‌های بزرگ مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شدند و در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه به خاطر عصبانیت‌شان از این نهاد انقلابی است که باعث شده آنها در اتفاقات و حوادث اخیر کشورمان به اهداف شوم خود نرسند.

وی افزود: اروپایی‌ها باید بدانند که بیکار نخواهیم‌ نشست و پاسخ محکمی را به این اقدام‌شان خواهیم داد و این اقدام برای آنها بسیار پرهزینه خواهد بود و هزینه این اقدام خود را پرداخت خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما