شناسهٔ خبر: 58275724 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استقبال هنرمندان استانها از جشنواره هنرهاي تجسمي فجر

صاحب‌خبر -
استقبال هنرمندان استانها از جشنواره هنرهاي تجسمي فجر
خبرگزاری اریا-مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد از استقبال هنرمندان شهرستان‌ها از پانزدهیمن جشنواره هنر‌های تجسمی فجر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز رضایت از میزان کم نظیر استقبال هنرمندان بخصوص در شهرستان‌ها از پانزدهیمن جشنواره هنر‌های تجسمی فجر گفت: امسال با توجه به شرایط خاصی سیاسی اجتماعی کشور نمی‌توانیم بگوییم بی تاثیر بوده و موجب التهاباتی در بحث چگونگی برگزاری جشنواره تجسمی فجر و زمان برگزاری و جمع‌آوری آثار پیش آمد، اما کار‌ها در نهایت به نحو احسن پیش رفت.
عبدالرضا سهرابی افزود: پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر از 7 لغایت 28 بهمن‌ماه در بخش نمایشگاهی و به تاریخ 5 اسفند اختتامیه این دوره از جشنواره را خواهیم داشت.
مدیرکل جشنواره تجسمی فجر خاطرنشان کرد: جشنواره امسال در سه بخش «طوبای زرین» «قله‌ها» و بخش «ویژه» که در محل موزه هنر‌های معاصر برگزار می‌شود، انجام می‌پذیرد.
سهرابی افزود: بخش «تجسم هنر» مخصوص استان‌ها است که به صورت بسیار بسیار ویژه و برای اولین بار هر 32 استان کشور در این دوره حضور یافته‌اند. این مهم علاوه بر تلاش همکاران در ستاد جشنواره تجسمی فجر و آقای زرابندیان که اینجا جا دارد واقعا از زحماتشان تقدیر و تشکر کنم، حضور فعال و گسترده هنرمندان استان‌ها قابل اهمیت است که واقعا سنگ تمام گذاشتند و این باعث شد که ما تمرکز بیشتری بر مقوله هنر‌های تجسمی در استان‌ها داشته باشیم.
سهرابی در پایان گفت:  امسال آثار استانی آثاری بسیار باکیفیت و سطح بالا هستند و از این بابت بسیار خرسندیم.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد هنری می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.fajrtajasomi.ir مراجعه کنند.

نظر شما