شناسهٔ خبر: 58275201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جنگ هشتگ‌ها بر سر سپاه +عکس

کاربران فضای مجازی ، هشتگ «ThanksIRGC» را برای تشکر و حمایت از سپاه پاسداران، طراحی و منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پس از آنکه سرشبکه های رسانه ای معاند در فضای مجازی هشتگ « IRGCterrorists» را با هدف معرفی سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی و درخواست حمایت این کمپین توسط دولت های غربی، راه اندازی کردند، کاربران ایرانی فضای مجازی در پاسخ، هشتگ «ThanksIRGC» را برای تشکر و حمایت از سپاه پاسداران، طراحی و منتشر کردند.

این کاربران با انتشار تصاویر خدمات پاسداران در بخش تولید و سازندگی کشور و همچنین رخداد های نظامی و طبیعی همچون سیل، زلزله و ... مجاهدت های نیرو های پاسدار را یادآور شدند. علاوه بر این برخی کاربران تصاویری از شهدای پاسدار بویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و محسن حججی را منتشر کرده و سعی کردند تا این باور را القا کنند که امنیت کشور را مدیون رشادت ها و فداکاری های نیروهای نظامی بویژه پاسداران هستیم.

همچنین برخی دیگر از کاربران تصاویری از اشک های نیروهای آمریکایی در ماجرای اسارت در خلیج فارس و همچنین توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروهای پاسدار، منتشر و از خدمات این مجموعه نظامی تشکر کردند.

‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌

نظر شما