شناسهٔ خبر: 58273907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اولین بار از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر؛

پرداخت هزار فقره تسهیلات به مستمری بگیران خوزستان

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خوزستان از پرداخت ۱۰۰۰ فقره تسهیلات به مستمری بگیران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خوزستان گفت: به منظور اجرای اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی دولت مردمی سیزدهم و تأکید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق مبنی بر توجه ویژه به معیشت روستائیان و عشایر، افزایش سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به بیمه شدگان تحت پوشش و جلب رضایتمندی وی ، تفاهم نامه اعطای ۲۲۰۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با ارزش ۹۶۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران صندوق با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شد.

سیدصادق سلطان ابراهیمی افزود: از زمان تأسیس صندوق، برای نخستین بار این تعداد تسهیلات با این میزان اعتبار به مستمری بگیران پرداخت می شود .  

وی گفت : این تسهیلات بدون نیاز به هر گونه مراجعه حضوری به بانک عامل، ارائه ضامن و یا هر اقدامی که در فرآیند‌های بانکی مرسوم است به مستمری بگیران صندوق اعطا خواهد شد.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان بیان داشت: سهم مستمری بگیران استان از این تسهیلات حدود ۱۰۶۱ فقره به ارزش ۵۱ میلیارد ریال است که از طریق دفاتر کارگزاری صندوق  سطح شهرستان‌ها و ارسال پیامک به مستمری بگیران اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

نظر شما