شناسهٔ خبر: 58272554 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیش از ۸۰۰ هزار کنکوری تاکنون کارت آزمون دریافت کرده‌اند

علی خسروجردی

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر از داوطلبان نسبت به مشاهده و دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کرده‌اند و ضروری است سایر داوطلبان هر چه سریع‌تر نسبت به دریافت کارت اقدام نموده و در صورت وجود نقص با مراجعه به باجه‌های رفع نقص پیگیری لازم را به عمل آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس در نشست ستاد برگزاری آزمون سراسری از آمادگی کامل حوزه‌های برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای تأمین گرمایش حوزه‌های امتحانی پیش‌بینی شده و دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شده است و حوزه‌های آزمون با همکاری وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان اورژانس کشور، وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون آمادگی کامل دارند.

وی همچنین با تشکر از اقدامات شورای حفاظت آزمون با همکاری همه نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی برای تأمین امنیت آزمون گفت: همه اقدامات حفاظتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ صورت گرفته و محدودیت اینترنت آخرین حلقه تأمین امنیت آزمون است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ روزهای پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه در ساعات مقرر در ۴۱۷ شهرستان و در ۵۸۵ حوزه اصلی و ۲۰۴۱ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما