شناسهٔ خبر: 58261553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تردد در مسیرهای برفگیر کهگیلویه و بویراحمد جریان دارد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود بارش سنگین برف در مناطق سردسیری استان، با تلاش راهداران ، تردد در همه جاده های برف گیر امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

عابد محمدی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود موج جدید بارشی به استان، شاهد بارش در جاده‌های ارتباطی در مناطق سردسیری به صورت برف و در مناطق گرمسیری به صورت باران هستیم.

وی افزود: همه جاده‌های منتهی به شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون به ویژه شهر یاسوج با بارش برف همراه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با پیش بینی‌های انجام شده، کارکنان راهداری و راهدارخانه‌های استان با برنامه ریزی و استقرار در محورهای برفگیر و گشت زنی، برف روبی و نمک پاشی از مسدود شدن جاده‌ای اصلی و فرعی پیشگیری کردند و تردد در این مسیرها جریان دارد.

محمدی بیان کرد: در جاده یاسوج- بابامیدان، یاسوج-اصفهان، یاسوج-شیراز، یاسوج- اقلید، یاسوج-سپیدار-سادات و یاسوج-مارگون-لوداب بارش برف را شاهد هستیم و در سایر محورها ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد بارش به صورت باران است.

وی ادامه داد: مردم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری در روزهای بارشی خودداری کنند و در صورت الزامی بودن سفر پیش از حرکت با تماس به سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند و خوروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و آذوقه و لباس گرم نیز به همراه داشته باشند.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه برای استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر کرد. سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه وارد جو استان شده و فعالیت این سامانه بصورت برف و باران تا اواخر وقت سه شنبه ادامه دارد.

نظر شما