شناسهٔ خبر: 58220561 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

برخورد با 104 خودروی شوتی و حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، 104 دستگاه خودرو را توقیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح 3 روزه مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین برخورد با خودروهای شوتی و شناسایی محل های عبور قاچاقچیان سوخت پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی های مقطعی وکنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان ، 104 دستگاه خودروی سواری شوتی حامل سوخت را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران انتظامی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در بازرسی از خودروها، 46 هزار و 300 لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی راکشف کردند.

فرشید با بیان این که ارزش سوخت های کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر 14 میلیارد و 445 میلیون ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: ماموران انتظامی در این رابطه 52 متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما