شناسهٔ خبر: 58204025 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانلود قسمت ۲۱ بی گناه (قسمت ۲۱ سریال بی گناه) دانلود سریال بی گناه قسمت بیست و یکم

دانلود قسمت ۲۱ سریال بی گناه، دانلود بی گناه قسمت ۲۱، دانلود قسمت بیست و یک سریال بی گناه، دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۱ بیست و یکم

صاحب‌خبر -

درباره سریال بی گناه

سریال بی گناه در سال ۱۴۰۱ در حوزه ژانر خانوادگی درام به انتشار رسید این سریال ایرانی ۲۱ قسمت میباشد آقای مصطفی کیایی از تهیه کنندگان سریال بی گناه است که این کار را تولید کرد کشور ایران این کار را به زبان فارسی ساخته است محسن کیایی، عماد رضایی نیک، رضا علی پور نویسندگان بی گناه هستند آقای علیرضا قربانی تیتراژ پایانی سریال اجرا کرده است کارگردانی این سریال خانوادگی برعهده مهران احمدی میباشد محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، رویا تیموریان، مهرانه مهین ترابی، ماهور الوند، مهران احمدی، نسرین نصرتی، ابوالفضل امیری، نوید لایقی مقدم افراد بازیگری هستند که به هنرمندی پرداخته اند.

برای دانلود قسمت ۲۱ بی گناه به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۲۱ سریال بی گناه

داستان

داستان این سریال زندگی فردی به نام بهمن مردانی را روایت می‌کند او برای فهمیدن اسراری که مربوط به بیست و پنج سال پیش که به خاطر این راز باعث فرار او به کشور خارج شده است تصمیم میگیرد به دیار خود یعنی ایران بر گردد با برگشت وی اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد... د.

بازیگران

محسن کیایی : آقای محسن کیایی متولد تهران میباشد ایشون ۴۱ سال سن دارند او از سال ۱۳۸۸فعالیت خود را در زمینه بازیگری شروع کرد کیایی ملیت ایرانی دارد وی در نقش انتخابی خود در سریال بی گناه عالی اجرا کرده است بعد از ظهر سگی سگی، ضد گلوله، خط ویژه، عصر یخبندان، بارکد، یک روز بخصوص، نقطه کور، سد معبر، بی صدا حلزون، ماجرای نیمروز: ردخون، مطرب، نگهبان شب، چهارراه استانبول، در وجه حامل، لونه زنبور آسانی فیلم های سینمایی هستند که ایشون حضور داشته اند.

شبنم مقدمی : شبنم مقدمی : شبنم مقدمی سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد او ملیت ایرانی دارد خانم مقدمی در زمینه بازیگری فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ تا به حال آغاز کرد آقای علیرضا آرا همسر خانم مقدمی هستند این بازیگر فعالیت بسیاری در حوزه فیلم و سینما داشته است که می‌توان به زخمی، از صمیم قلب، زیستن، به نام پدر، پاداش سکوت، فرزند خاک، شیرین، زهرمار، شبی که ماه کامل شد، در انتهای روز و... و. اشاره کرد.

دانلود فیلم

مقوله تماشای فیلم برای عموم مردم به یکی از علاقه مندی های آنها تبدل شده است فیلم های خارجی و ایرانی بسیاری در زمینه ها و ژانرهای مختلفی ساخته شده است که می‌توان نمونه های بسیاری را شرح داد سایت هت فیلم دانلود فیلم هایی در زمینه های مختلف علاقمندی، در اختیار شما قرار داده است که می‌توان از تماشای دانلود فیلم های ایرانی خارجی کره ای لذت چندان را بدست آورد با توجه به گستردگی دانلود فیم در دستبه بندی های مختلف ما چند نمونه را ارائه میدهم در ادامه به چند فیلم جذاب میپردازیم

فیلم مرد مورچه ای ۳ ساخته کشور آمریکا میباشد که در ۲۰۲۳ منتشر می‌شود کارگردانی این فیلم اکشن را پیتون رید بر عهده گرفته است هنرمندان بسیاری در فیلم کاملا جذاب مرد مورچه ای ۳ حضور دارند اوانجلین لیلی، پل راد، میشل فایفر نام بازیگرانی است که به هنرمندی پرداخته اند.

دانلود قسمت ۲۱ بی گناه (قسمت ۲۱ سریال بی گناه) دانلود سریال بی گناه قسمت بیست و یکم

دانلود فیلم اکشن بعدی اختصاص به فیلم اکشن پاتان دارد فیلم هندی پاتان از نمونه فیلم های هندی پرطرفداری است که شما عزیزان استقبال بسیاری عالی برای انتشار فیلم اکشن پاتان دارید این فیلم هندی روایتگر داستان ماموری است که با اسم رمز پاتان با یک فرد بسیار بد و شرو درگیر می‌شود این فرد شرو میخواد امنیت کشور هند به خطر بیندازد ادامه ماجرا بسیار جذاب است پاتان در کشور هند ساخته شده که سیدارت آناند کارگردان این کار اکشن میباشد بازیگران شناخته شده و محبوبی در نقش های انتخابی به هنرمندی پرداخته اند شاهرخ خان، جان ابراهیم و... و. از جمله بازیگران این فیلم هستند شاهرخ خان متولد سال ۱۹۶۵ میباشد

سایت هت فیلم به صورت کامل تمام فیلم و سریال هایی که معیار و انتخاب شما برای تماشا و لذت آن میباشد را به صورت لینک مستقیم ارائه میدهد دسته بندی های متفاوتی از نوع فیلم و سریال های ایرانی خارجی کره ای و... و. وجود دارد البته انیمیشن های پر مخاطبی هم که حتی بزرگسالان به تماشای آن پرداخته اند می توان نام برد گربه چکمه پوش ۲، انیمه حماسه وینلند ۲، لوپتو ایرانی، سونیک پرایم از دسته انیمیشن های جذاب تماشایی هستند

علاقه عموم مردم به فیلم های اکشن و جنگی خیلی زیاد است به خاطر همین است که دوست دارند هیجان را تجربه کنند اسامی فهرست فیلم های اکشن را مرور کنیم گرگ نوجوان، کاپیتان آمریکا ۴، شزم ۲، جان ویک ۴، کریون شکارچی، مارول ها، صاعقه ها، ماموریت غیر ممکن ۷، نگهبانان کهکشان ۳، بی مصرف ها ۴، سریال و خشن ۱۰، جیغ ۶، پاتان، جوکر ۲، ددپول ۳، شورو حقیقی و... از نمونه فیلم های خارجی اکشن میباشد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما