شناسهٔ خبر: 58186297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

درس بزرگ گولسیانی به فوتبالیست های ایرانی!

بازیکن گرجستانی تیم پرسپولیس صداقت را به همقطاران ایرانی اش یاد داد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ بازارگرمی در فوتبال ایران یکی از رسوم زشت و رایج است. بازیکنان در فصل نقل و انتقالات با راهنمایی ایجنت هایشان با استفاده از این پدیده تا می توانند قرارداد خود را گران می کنند. این مساله خصوصا از سوی کسانی که از یکی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دارند جدی تر است.

ناآگاهی مدیران باشگاه ها باعث می شود تا آنها پیشنهاد خیالی سایر تیم ها را جدی گرفته و مبلغ بالاتری به بازیکن مزبور پیشنهاد دادند. برخی بازیکنان حتی پا را فراتر گذاشته و از پیشنهاد های خارجی صحبت می کنند که اصلا وجود خارجی ندارد.

در این بین گئورگی گولسیانی، لژیونر تیم پرسپولیس که در هفته های اخیر سه بار موفق به گلزنی شده است درباره دلیل حضورش در ایران گفت: من در لیگ کشورم بازی می کردم. ایجنت آقای قلعه نویی من را دید و پیشنهاد داد که به ایران بیایم. در آن زمان پیشنهاد بهتری نداشتم و فقط یک باشگاه لبنانی من را می خواست که در مجموع تصمیم گرفتم با وجود این که هیچ شناختی از ایران نداشتم این پیشنهاد را قبول کنم. الان هم از حضور در ایران راضی هستم.

گولسیانی درباره انتقالش به پرسپولیس نیز گفت: در آخر فصل پیشنهاد زیادی از تیم های دیگر نداشتم و با توجه به شرایط خوب پرسپولیس پیشنهاد این باشگاه را پذیرفتم.

بازیکن گرجی در حالی با صداقت تمام از نداشتن پیشنهادهای بالا صحبت می کند که با توجه به این که اطلاعات کمی درباره گذشته او وجود دارد، می توانست به راحتی از پیشنهادهای خیالی اش بگوید. اما به جای این کار ترجیح داد با صداقت تمام هر آنچه که هست را بگوید.

او همچنین در باره سبک زندگی اش به عنوان یک ورزشکار حرفه ای نیز اغراق آمیز صحبت نکرد و عنوان کرد که چندان پایبند ساعت خواب و خوراکی های خاص نیست اما تلاش می کند تا حدی برخی مسائل را رعایت کند.

نظر شما