شناسهٔ خبر: 58178630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جمع آوري بيش از 35 ميليارد ريال در چهارمين پويش آزادي مادران زنداني

صاحب‌خبر -
جمع آوري بيش از 35 ميليارد ريال در چهارمين پويش آزادي مادران زنداني

خبرگزاری آریا- چهارمین پویش آزادی مادران زندانی در منطقه 5 در حالی برگزار شد که بیش از 35 میلیارد ریال جهت آزادی مادران زندانی توسط خیرین، ورزشکاران و هنرمندان جمع آوری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، برج آزادی تهران میزبان چهارمین پویش آزادی مادران زندانی به میزبانی منطقه 5، قوه قضاییه ، بنیاد رودکی ، برج آزادی و موسسه هنرمندان پیشکسوت ایران بود .
در این رویداد شهردار منطقه 5، مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان ، معاون دادستان در امور زندان ها ، مدیرکل زندان های استان تهران ، رییس مرکز خدمات اجتماعی سازمان زندان ها ، قاضی ناظر زندان زنان و جمعی از مقامات و مدیران شهری حضور داشتند.
ابتدای جلسه با اجرای جمع خوانی قرآن توسط گروه سبیل الرشاد و سخنرانی کوتاه و خیر مقدم شهردار منطقه 5 شروع شد . احسان شریفی در سخنانی کوتاه به اقدامات این پویش طی سه سال اخیر و آزادی مادران زندانی و اقدامات حمایتی پرداخت و این رویداد را پر اهمیت ترین فعالیت در این عرصه عنوان کرد .
همچنین معاون دادستان در امور زندان ها و رییس مرکز حمایت از زندانیان نیز به ایراد سخنانی کوتاه پرداختند.
اجرای تئاتر احساسی در اهمیت آزادی مادران زندانی در کنار حضور و اجراهای اساتیدی همچون اکبر عبدی، جهانگیر الماسی، جلیل فرجاد، استاد بنفشه خواه، امید زندگانی، محمد شیری، الهام چرخنده و همراهی ورزشکاران به نام حسن روشن، پهلوان محمودی، ابراهیم شکوری، اسماعیل حلالی، مجتبی شیری و یعقوب وطنی، رویداد را ارزشی افزوده داده بود.
نقاله خوانی استاد مرشد علی و شعر خوانی استاد حمید عسگری و اجرای زنده راغب با چند ترانه ویژه و نوستالژیک، حضور تعدادی از مادران شهدا و ایثارگران از ویژگی های متمایز این رویداد محسوب می شد .
گفتنی است، در این رویداد تابلوها و آثار بسیار فاخر و ارزشمندی نیز توسط خیرین، خریداری شد و هزینه های خرید صرف آزادی مادران زندانی شد .
انتهای پیام/ح.ابویسانی

نظر شما