شناسهٔ خبر: 58170884 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۳۵ میلیارد ریال در "پویش آزادی مادران زندانی" جمع‌آوری شد

بیش از ۳۵ میلیارد ریال در چهارمین پویش آزادی مادران زندانی جمع‌آوری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، برج آزادی تهران میزبان چهارمین پویش آزادی مادران زندانی به میزبانی منطقه 5، قوه قضاییه ، بنیاد رودکی، برج آزادی و موسسه هنرمندان پیشکسوت ایران بود.

در این رویداد شهردار منطقه 5، مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان ، معاون دادستان در امور زندان‌ها ، مدیرکل زندان‌های استان تهران ، رئیس مرکز خدمات اجتماعی سازمان زندان‌ها، قاضی ناظر زندان زنان و جمعی از مقامات و مدیران شهری حضور داشتند.

بنابراین گزارش، ابتدای جلسه با اجرای جمع‌خوانی قرآن توسط گروه سبیل‌الرشاد و سخنرانی کوتاه و خیر مقدم شهردار منطقه 5 شروع شد. احسان شریفی در سخنانی کوتاه به اقدامات این پویش طی سه سال اخیر و آزادی مادران زندانی و اقدامات حمایتی پرداخت و این رویداد را پر اهمیت‌ترین فعالیت در این عرصه عنوان کرد.

همچنین معاون دادستان در امور زندان‌ها و رئیس مرکز حمایت از زندانیان نیز به ایراد سخنانی کوتاه پرداختند.

اجرای تئاتر احساسی در اهمیت آزادی مادران زندانی در کنار حضور و اجراهای اساتیدی همچون اکبر عبدی، جهانگیر الماسی، جلیل فرجاد، استاد بنفشه خواه، امید زندگانی، محمد شیری، الهام چرخنده و همراهی ورزشکاران به نام حسن روشن، پهلوان محمودی، ابراهیم شکوری، اسماعیل حلالی، مجتبی شیری و یعقوب وطنی، رویداد را ارزشی افزوده داده بود.

نقاله خوانی استاد مرشد علی و شعر خوانی استاد حمید عسگری و اجرای زنده راغب با چند ترانه ویژه و نوستالژیک‌، حضور تعدادی از مادران شهدا و ایثارگران از ویژگی های متمایز این رویداد محسوب می‌شد.

لازم به ذکر است که در این رویداد تابلوها و آثار بسیار فاخر و ارزشمندی نیز توسط خیرین‌، خریداری شد و هزینه های خرید صرف آزادی مادران زندانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما