شناسهٔ خبر: 58178580 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان بانوان هنرمند سمنان به رقابت خطاطی

بانوان استان سمنان به شرکت در نخستین جشنواره ملی بداهه‌نویسی بانوان خوشنویس ایران با عنوان «مشق مادر» دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان، مسئول واحد هنر‌های تجسمی و خانه عکاسان حوزه هنری استان سمنان گفت: بداهه نویسی مشق مادر به صورت همزمان از ساعت ۱۵ تا ۱۹ امروز جمعه در سالروز میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به میزبانی حوزه هنری ۳۱ استان کشور و در استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار خواهد شد.
زهره پازوکی  افزود: نخستین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق با عنوان «مشق مادر» برگزار می‌شود.
بانوان علاقه‌مند به شرکت در بداهه نویسی مشق عشق در استان سمنان به میزبانی شاهرود می‌توانند در سمنان با شماره تلفن ۰۲۳۳۳۳۳۵۷۵۶ و در شاهرود با شماره تلفن ۰۲۳۳۲۲۳۱۴۱۷ تماس بگیرند.
 آثار تولیدی پس از جمع آوری در حوزه هنری استان سمنان ، مهر و موم شده و به سرعت برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.
هنرمندان رنگ مرکب، رنگ کاغذ، جنس کاغذ و انتخاب دانگ قلم اختیاری است و هنرمند باید ابزار کار خود را همراه داشته باشند.

 ١۵ جایزه نقدی پنج میلیون تومانی به ۱۵ هنرمند برتر و ۱۰۰جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۰۰ هنرمند منتخب نخستین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران اهدا خواهد شد.

نظر شما