شناسهٔ خبر: 58150613 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیش از ۸۰۰ اثر به اجلاس سراسری نماز ارسال شده است

دبیر اجلاس سراسری نماز با اشاره به صدور فراخوان علمی اجلاس، از دریافت ۸۶۳ اثر تاکنون به انضمام ۲۰۰۰ اثر فراخوان دو سال قبل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سید احمد زرهانی در خصوص جلسه مشترک مسئولان برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز و مسئولان کمیته‌های تخصصی اجلاس گفت: در این جلسه درخصوص مکاتبه حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی با دفتر مقام معظم رهبری برای دریافت پیام مقام معظم له به اجلاس سراسری نماز و دعوت رسمی رئیس جمهور از سوی استاد قرائتی مطالبی عنوان شد.

دبیر اجلاس سراسری نماز افزود: تهیه تیزر فراخوان اجلاس و پخش از شبکه‌های سراسری، طراحی کارت دعوت و تردد میهمانان و تایید آن توسط ستاد و وزیر کشور و ابلاغ سهمیه میهمانان از دستگاه‌های همکار و استانداران و دریافت فهرست نهایی میهمانان از دیگر مطالب عنوان شده در این جلسه بود.

وی گفت: هماهنگی با مجری برنامه و تعیین قاری، برنامه ریزی به منظور سلسله مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی و مشخص کردن ساز و کار تبلیغات محیطی اجلاس در تهران، تهیه نمونه برگ ارزیابی اجلاس و برگزاری نمایشگاه جنبی اجلاس از دیگر محور‌های گفتگو بود.

در پایان جلسه روسای کمیته‌های اجلاس به بیان گزارش اقدامات انجام شده در راستای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، یکی از بزرگترین رخداد فرهنگی کشور پرداختند.

نظر شما