شناسهٔ خبر: 58140257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تردد در محورهای ارتباطی کدکن بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست/مصرف ۴۰۰ تن شن و نمک در تربت حیدریه

بخشدار کدکن گفت: با توجه به بارش برف و کاهش شدید دما و به دنبال آن لغزندگی جاده‌های شهری و روستایی سطح منطقه، تردد در محورهای ارتباطی بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

صاحب‌خبر -

سعید عرب‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هم‌اکنون دهیاران با امکانات موجود مشغول برف‌روبی در محور روستایی عبدآباد به حاجی‌بیگی هستند، اظهار کرد: عصر امروز، ۲۰ دی، به همت دهیاری روستای بُرس نسبت به شن‌پاشی محور رباط‌سنگ به کدکن اقدام و با توجه به تداوم بارش‌ها، هماهنگی لازم برای برف‌روبی محورهای روستایی دافی و بُرس توسط دهیاری‌ها در صبح فردا نیز صورت گرفته است.

وی از شهروندان خواست طی امشب از تردد غیرضروری در مسیرهای ارتباطی به ویژه محورهای روستایی دافی و حاجی‌بیگی جدا خودداری نمایند.

آماده‌باش در تربت‌ حیدریه

در همین خصوص رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌ حیدریه در گفت و گویی از مصرف بیش از ۴۰۰ تن شن و نمک در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

علی اصغر کرباسی همچنین از آماده‌باش نیروها، ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و تجهیز راهدارخانه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای سرد و پیش‌بینی برودت بیش از ۱۵ درجه‌ای دمای هوا و بارش برف، راهداران در محورهای شهرستان به خصوص محور تربت‌ حیدریه به مشهد در حال آماده‌باش هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌ حیدریه افزود: در حال حاضر ۴۰ نفر از نیروهای راهداری با به کارگیری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با استقرار در گردنه‌های برف‌گیر و سه راهدارخانه در محور گردنه سبز، رباط‌سنگ و گرماب، آمادگی لازم را برای برقراری ایمنی تردد مردم را خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما