شناسهٔ خبر: 58137565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه:

ادارات و مدارس کرمانشاه چهارشنبه و پنجشنبه با ۲ ساعت تاخیر شروع به‌کار می‌کنند

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، به دلیل سرمای هوا و افزایش مصرف گاز، ادارات و مدارس استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی) با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ناصرحسینی  از افت دمای هوا و به دنبال آن افزایش مصرف گاز یاد کرد و افزود: با هدف تامین گاز پایدار برای بخش خانگی، ادارات استان طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه(۲۱ و ۲۲ دی) با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹:۴۵ شروع به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی مشمول این تاخیر نیستند و فقط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس دو ساعت تاخیر دارند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش مصرف گاز طی روزهای اخیر هم خبر داد و عنوان کرد: در روز گذشته مصرف ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز را داشتیم که رکوردی جدید در زمینه مصرف گاز محسوب می‌شود.

حسینی خواستار همراهی مشترکین برای مدیریت مصرف گاز شد و ادامه داد: هم اکنون که گاز صنایع پرمصرف با محدودیت مواجه است، عمده مصرف را در بخش خانگی داریم.

وی از نظارت جدی بر مصرف گاز ادارات و دستگاه‌ها نیز یاد کرد و افزود: همچنان با دستگاه‌هایی که پرمصرف هستند برخورد می‌شود و گاز آنها را قطع خواهیم کرد.

اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص وضعیت فعالیت مدارس

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز گفت: با توجه به مصوبه کمیته کارگروه و هماهنگی تامین پایدار سوخت زمستانی استان کرمانشاه، فردا (چهارشنبه، ۲۱دی) فعالیت آموزشی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

رضا شیرزادی ادامه داد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم(ویژه بزرگسالان) و فنی و حرفه ای(نظام قدیم) در شهرستان‌ها و مناطق به قوت خود باقیست و راس ساعت مقرر اعلامی از قبل برگزار خواهد شد. 

وی افزود: سایر امتحانات داخلی در شهرستانها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

نظر شما