شناسهٔ خبر: 58128127 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترامپ خواستار تفتیش کاخ سفید شد

ترامپ در واکنش به کشف اسناد محرمانه مربوط به دوران معاونت ریاست جمهوری بایدن در یک اندیشکده نوشت: چه زمانی قرار است اف بی آی اقامتگاه‌های بایدن و کاخ سفید را تفتیش کند؟

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از خبرگزاري فرانسه، در پی اعلام کاخ سفید مبنی بر پیدا شدن اسناد محرمانه طبقه بندی شده مربوط به دوران معاونت ریاست جمهوری جو بایدن در یک اندیشکده، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا خواستار تفتیش کاخ سفید شد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در حال حاضر گاهی از این اندیشکده به عنوان محل کار خود استفاده می‌کند. وکلای بایدن این اسناد را در ماه نوامبر پیدا کردند و آن‌ها را به مرکز آرشیو اسناد محرمانه انتقال دادند. پلیس فدرال آمریکا تحقیقات درباره این اسناد را آغاز کرده است.

در ماه اوت گذشته پلیس فدرال آمریکا محل اقامت دونالد ترامپ را تفتیش کرد تا اسناد محرمانه بسیاری را که ترامپ پس از پایان دوران ریاست جمهوری با خود برده بود به مرکز آرشیو اسناد محرمانه بازگرداند.

ترامپ روز گذشته در واکنش به کشف اسناد جدید در این اندیشکده با انتشار بیانیه‌ای نوشت: چه زمانی قرار است اف بی آی اقامتگاه‌های بایدن و حتی کاخ سفید را تفتیش کند؟

نظر شما