شناسهٔ خبر: 58124379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رانندگان با احتیاط برانند

جاده‌های کوهستانی مازندران باز اما برفی و لغزنده

جاده های کوهستانی مازندران به دلیل بارش برف لغزنده و تردد با کندی در این مسیر‌ها جریان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در جاده‌های کوهستانی چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر  گفت: سطح راه‌ها در این محور‌ها یخ زده و لغزنده است.

 سرهنگ جهان تاب به رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد در محور‌های کوهستانی استان را دارند، توصیه کرد تا ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز و از تردد غیر ضروری در محور‌های کوهستانی جدا خودداری کنند.

او گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

<div id="video-display-embed-code_9059497"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3709182/9059497?width=400&height=300"></script></div>

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظر شما