شناسهٔ خبر: 58112354 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش عضو کنِسِت رژیم صهیونیستی به جمع‌آوری پرچم فلسطین

تهران-ایرنا- اقدامات کابینه افراطی و تندروی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها از جمله دستور جمع آوری پرچم های فلسطین به تشدید تنش‌ها در سرزمین‌ های اشغالی منجر شده و حتی واکنش اعضای عرب کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، سامی ابوشحاده یکی از اعضای عرب کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در پیامی توئیتری در واکنش به دستور ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی افراطی این رژیم برای جمع آوری پرچم فلسطین در سراسر سرزمین اشغالی فلسطین نوشت: پرچم فلسطین پرچم مردم ما و نماد عدالت و آزادی و پایان اشغالگری است.

وی تصریح کرد: ما به برافراشتن پرچم فلسطین ادامه خواهیم داد و مصائب طرفداری از این پرچم را به جان خواهیم خرید.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به رئیس پلیس صهیونیست‌ها دستور داد که پرچم های فلسطین از اماکن عمومی سرزمین‌های اشغالی جمع آوری شود.

تصمیم بن گویر به دنبال به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین در مراسمی در شهرک "عاره" در اواخر هفته گذشته رخ می دهد که مردم این منطقه آزادی "کریم یونس" اسیر فلسطینی را پس از ۴۰ سال اسارات در زندان‌های رژیم صهیونیستی جشن گرفته بودند.

بن گویر همچنین به رئیس پلیس صهیونیست‌ها دستور داده با وجود دستورالعملی برای جلوگیری از برگزاری جشن آزادی کریم یونس، درخصوص برگزاری آن تحقیق کند.

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی جدید رژیم صهیونیستی و رهبر حزب افراطی «عوتسما یهودیت» پیشتر نیز در نامه ای به «امیر اوهانا» رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، از او خواست طرح دیدار نمایندگان عرب کنست با اسیران فلسطینی را لغو کند.

حضور بن گویر در کابینه بنیامین نتانیاهو موجب افزایش تنش ها در سرزمین های اشغالی و منطقه شده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی سه‌شنبه گذشته در اولین هفته کاری خود به همراه گروه دیگری از صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان این رژیم در اقدامی تحریک‌آمیز به مسجد الاقصی یورش برد.

این اقدام بن گویر با واکنش گسترده مسلمانان روبه‌رو شد و کشورهای اسلامی آن را محکوم کردند.

نظر شما