شناسهٔ خبر: 58108550 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دردسر بزرگ برای صدرنشین پرتغال/ رقیب یاران طارمی در مظان اتهام تبانی

بعد از بدست‌آمدن ایمیل‌هایی که حاکی از تبانی بنفیکا در تعداد قابل‌ توجهی بازی بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ بود، این باشگاه تحت بازرسی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – بعد از بدست‌آمدن ایمیل‌هایی که حاکی از تبانی بنفیکا، صدرنشین فصل جاری لیگ برتر پرتغال، در تعداد قابل‌ توجهی بازی بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ بود، این باشگاه تحت بازرسی قرار گرفته است. گفته می‌شود روی کاستا که از سال ۲۰۲۱ مدیرعامل بنفیکا شده، بابت این مسأله تحت بازجویی است.

رسانه های پرتغالی اعلام کردند که این تحقیقات در نتیجه دسترسی دادستان‌ها به ایمیل‌های هک شده و مربوط به یک دوره ۴ ساله بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ است. باشگاه بنفیکا تحقیقات را تایید کرده و در بیانیه‌ای کوتاه تاکید کرده که در حال همکاری با مسئولان مربوطه است.

همه کسانی که در آن بازه زمانی و پس از آن به عنوان مدیران و اعضای هیات مدیره فعال بودند، از جمله روی کاستا ستاره سابق بنفیکا، آث میلان و پرتغال تحت بازجویی قرار خواهند گرفت. کاستا در سال ۲۰۲۰ نایب رئیس باشگاه شد، اما در نهایت با استعفای لوئیس فیلیپه ویرا رئیس سابق این باشگاه، ریاست این باشگاه را بر عهده گرفت.

در ابتدای سال گذشته نیز زمزمه های تبانی در تیم بنفیکا شنیده شد، اما در آن زمان سران تیم بنفیکا ادعاهایی مبنی بر پرداخت ۱.۹ میلیون یورو به یک داور برای قضاوت جانبدارانه از این تیم را رد کردند.

بنفیکا در حال حاضر در صدر جدول رده بندی لیگ پرتغال قرار دارد و با براگا و پورتو (تیم مهدی طارمی) رقابت سختی برای قهرمانی در این فصل دارد.

انتهای پیام/

نظر شما