شناسهٔ خبر: 58106498 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار خبر داد:

۱۰ میلیارد تومان اعتبار مدیریت بحران به خراسان‌شمالی تخصیص یافت

استاندار خراسان شمالی گفت: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مرتبط با مدیریت بحران مصوب سفر دولت به استان تخصیص یافته است و این اعتبار گامی موثر در حل مشکلات این حوزه است.

صاحب‌خبر -


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور دکتر محمد رضا حسین نژاد با بیان این خبر افزود: تامین ۲ هزار و ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای اقدامات مربوط به مدیریت بحران در سفر دوم تیرماه سالجاری رییس جمهور به خراسان شمالی مصوب شد که به ۲۰ مورد از بحران های شاخص استان اختصاص می‌یابد.
وی گفت: ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار از این منابع برای مطالعه طرح های آبخیزداری استان مصوب شد که تاکنون ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مطالعه این طرح ها تخصیص یافته است.
دکتر حسین نژاد خاطرنشان کرد: برای کنترل کانون های فرسایش بادی و برای بیابان زدایی ۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که از این میزان ۲.۲ میلیارد تومان تخصیص یافت و چهار میلیارد تومان از این منابع نیز برای تجهیز یگان حفاظت منابع طبیعی استان تخصیص یافته است.
وی افزود: تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار سفر دولت برای توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قرار گرفته است همچنین پنج میلیارد تومان از منابع برای خرید اتوبوس انتقال خون تخصیص یافته است.

نظر شما