شناسهٔ خبر: 5808776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشروح سخنراني رهبر جنبش انصارالله يمن(3)

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/03/27
00:24:21.01
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به شکست تجاوز رژیم آل سعود به یمن تاکید کرد روابط قوی اسرائیل و عربستان سعودی بیش از پیش برای همه روشن شده است.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین در ادامه سخنان خود گفت:تجاوز تحمیلی علیه ملت یمن باعث افزایش هوشیاری این ملت می شود.
هوشیاری به این معنا که یمنی ها به حقیقت دشمنان خود پی می برند. ملت یمن بیش از هر زمان دیگری به ماهیت رژیم آمریکا واقف شده است.
ملت یمن به این مسئله واقف شده است که ادعای دموکراسی و حقوق بشر آمریکا تنها شعارهای توخالی و پوچ و ابزاری برای فریب دادن ملت های مستعضف است. ملت یمن به حقیقت خطرات اسرائیل واقف است. خطرات این رژیم تنها علیه ملت فلسطین نیست. ملت یمن همیشه با مسئله فلسطین ابراز همبستگی می کند و مسئله فلسطین را موضوع خود می داند چرا که ملت یمن آگاه است و در چارچوب مسئولیتی گسترده تر عمل می کند. ملت یمن به خواسته های امت اسلامی توجه دارد و به مسئولیت های خود در برابر امت اسلامی واقف است.
ملت یمن به خوبی می داند که اسرائیل خطری برای منطقه است. نقش اسرائیل در تجاوز تحمیلی به یمن روشن و ملموس است. اسرائیل در این تجاوز از طریق نیروی هوایی و کارشناسان نظامی خود و کارشناسان آمریکایی مشارکت دارد. همکاری کارشناسان نظامی اسرائیل با رژیم آل سعود در این تجاوز روشن و قطعی است.
وی افزود: می توان مواضع سیاسی،رسانه ای و نظامی اسرائیل را در حمایت از این تجاوز تحمیلی مشاهده کرد و این وضع برای ملت یمن تاکید می کند اسرائیل خطری برای همه ملت های منطقه بوده و بازیگری اساسی در همه توطئه ها در منطقه است.
همچنین ملت یمن هوشیاری زیادی درباره رژیم جنایتکار و مزدور آل سعود دارد که به امت اسلامی خیانت کرده است و علیه این امت و منطقه عربی توطئه می کند. رژیم آل سعود نقشی بسیار منفی در منطقه دارد و به منافع آمریکا و اسرائیل خدمت می کند. آمریکا و اسرائیل رژیم آل سعود را به این خواب و خیال برده اند که توطئه این رژیم علیه امت اسلامی و ملت های منطقه به سود این رژیم است. رژیم آل سعود در خواب و خیال بوده و در نهایت امر شکست خورده است.
زمانی که آمریکا و اسرائیل از خدمات رژیم آل سعود بی نیاز شوند این رژیم را هدف قرار می دهند یا رها می کنند. رژیم آل سعود که این جنایات را علیه ملت بزرگ یمن مرتکب می شود حرمت همسایگی را نگاه نداشته و یک همسایه بد است که به همسایه خود آسیب رسانده و به آن تجاوز کرده و متجاوز به ملت مسلمان و شریف یمن است.
جنایات بزرگ و وحشیانه آل سعود در این تجاوز این است که کودکان را هدف قرار می دهد.
وی در ادامه گفت: صدها نفر از زنان و کودکان در این تجاوز به شهادت رسیده اند.
سعودی ها مناطق مسکونی، روستاها، جاده ها، پل ها، فرودگاه ها، بنادر، بیمارستان ها، مدارس و همه زیرساخت های زندگی را هدف قرار می دهند. این اقدامات سعودی افساد فی الارض است و خداوند نیز دوستدار فساد نیست. این جنایات وحشیانه بیانگر قدرت رژیم آل سعود نیست. این که این رژیم با استفاده از بمب های آمریکایی و موشک های این کشور مناطق مسکونی یمن را هدف قرار می دهد و صدها زن و کودک را به شهادت برساند و هزاران نفر را زخمی کند، آیا به معنای قدرت رژیم آل سعود است؟ قطعا این گونه نیست. این جنایات بیانگر خوی ددمنشانه و شرارت بار رژیم آل سعود است که هیچ بویی از انسانیت و ارزش های اخلاقی نبرده است و هیچ احساس مسئولیتی ندارد. آیا رژیم آل سعود فکر می کند هدف قرار دادن ملت یمن با موشک های آمریکایی به معنای نقطه قدرت این رژیم است، آیا مشاهده اجساد تکه تکه شده کودکان و زنان یمنی به معنای قوی بودن رژیم آل سعود است؟ هرگز این گونه نیست.
این کشتارها و جنایات بیانگر ناتوانی و ضعف سعودی هاست و هیچ مایه افتخاری برای این رژیم نیست.
بدرالدین تاکید کرد: سعودی ها از ابتدای تجاوز تا کنون هزاران نفر از کودکان و زنان یمنی را زخمی کرده اند. سعودی ها با این جنایات صفحه ای سیاه در تاریخ بشریت رقم زدند. این صفحه سیاه بیانگر این جنایات وحشیانه علیه ملت بزرگ یمن است. شکی در این نیست که این جنایات باعث تقویت تکیه ملت یمن به خداوند شده و همچنین باعث می شود یمنی ها با قدرت با این تجاوز مقابله کنند. یکی از نتایج مهم این تجاوز و جنایات وحشیانه سعودی ها در یمن این است که بسیاری از یمنی ها احساس مسئولیت می کنند.
زمانی که آزادگان یمنی می بینند که سعودی ها چه رفتاری با ملت یمن دارند وارد میدان می شوند تا با این تجاوز مقابله کنند.
هزاران نفر از آزادگان یمنی در نتیجه جنایات وحشیانه سعودی ها به میادین نبرد رفته اند تا با تجاوز مقابله کنند.
این آزادگان یمنی در حال نبرد با مزدوران و خائنان در جبهه داخلی و در مرزها هستند.
شماری از مزدوران و خائنان در یمن این ملت را به پول سعودی ها فروخته اند. به هر میزان که سعودی ها جنایات بیشتری علیه ملت یمن داشته باشند، هزاران آزاده یمنی به میدان های نبرد خواهند رفت. افرادی در یمن بودند که در گذشته انگیزه ای نداشتند ولی امروز در میدان نبرد حضور دارند.
چگونه ممکن است فردی این جنایات وحشیانه را ببیند و احساس مسئولیت نکند؟
برخی از یمنی ها احساس می کنند اگر در منزل، شهر و روستای خود بمانند با مرگ و خطر روبرو می شوند پس بهتر است به میدان نبرد بروند و آزادانه و مسئولانه با این تجاوز مقابله کنند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که فردی در میدان نبرد شهید شود برای این شهید شده که با تجاوز مقابله و از کشور و ملت خود در برابر ظالمان و مزدوران دفاع کرده است. بنابراین به هر میزان که این تجاوز وحشیانه گسترده تر شود و ادامه پیدا کند این وضع باعث می شود تا افراد بیشتری به مسئولیت های خود واقف و در میادین نبرد حاضر شوند. یمنی ها در این وضع احساس می کنند که تنها با تکیه بر خداوند و تحرک جدی در میدان می توانند با تجاوز مقابله کنند. ملت یمن در همه سطوح به حرکت درآمده است.
برخی ها در میدان نبرد با مزدوران، خائنان و القاعده مقابله می کنند و برخی ها نیز در جبهه سیاسی، رسانه ای و بشردوستانه، بهداشتی و غیره حضور دارند. این مقاومت و پایداری ملت یمن بوده که متجاوزان را آشفته و غافلگیر کرده است. متجاوزان فکر نمی کردند ملت یمن چنین مقاومت و پایداری داشته باشد.
رهبر جنبش انصارالله بیان داشت: متجاوزان از ابتدای این تجاوز فکر می کردند ملت یمن در برابر این تجاوز تسلیم خواهد شد و در نهایت می توانند توطئه بزرگ خود را علیه یمنی ها اجرا کنند ولی متجاوزان شکست خوردند. در صورتی که مقاومت و پایداری ملت یمن نبود با وضع متفاوتی در این کشور روبرو می شدیم. این متجاوزان از ارتکاب هیچ عملی در یمن واهمه ندارند و جنایات وحشیانه متجاوزان از ابتدای این تجاوز بیانگر این مسئله است.
احتمال اشغال یمن مطرح بوده است و متجاوزان احتمال حمله زمینی را به یمن مطرح کرده اند و همچنان این مسئله مطرح است.
می خواستند یمن را اشغال و این کشور را میان متجاوزان تقسیم کنند.
بخشی به آمریکا داده می شد تا پایگاه های نظامی خود را در آن احداث کند. سهمی به القاعده داده می شد تا امارت خود را برپا کند و سهمی نیز به رژیم آل سعود و سهمی نیز به اسرائیل داده می شد. می خواستند با تقسیم یمن، جزایر این کشور را به اسرائیل بدهند چرا که این جزایر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر روز که می گذرد ابعاد این توطئه و ائتلاف مستحکم میان رژیم آل سعود و اسرائیل روشن می شود. تا این لحظه مسائل زیادی روشن شده است.
وی تاکید کرد: بنابراین این مقاومت و پایداری باعث حفظ کشور یمن شده است. در صورتی که این مقاومت نبود ممکن بود یمن تجزیه شود. یکی از ابعاد این تجاوز وحشیانه و توطئه تحمیلی بر ملت یمن این بوده که روشن شده ، القاعده یکی از ابزارهای متجاوزان آمریکایی، اسرائیلی و سعودی است. محور سه گانه شرارت القاعده را ایجاد کرد و از این ابزار برای اهداف خود در منطقه و مشخصا در یمن استفاده می کند.
00:40:26.23

نظر شما