شناسهٔ خبر: 580749 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

در کنار فلسطین خواهیم بود

تهران - ایرنا - ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با انتشار بیانیه ای در آستانه روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی را دشمن بشریت و اسلام دانست و عنوان کرد: ما همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در این بیانیه که رونوشت آن عصر سه شنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قرار گرفت، آمده است: مسالهٔ امروز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برای همهٔ ملت های جهان دردناک و مصداق بارز نسل کشی، جرایم علیه بشریت و جرایم جنگی است. چرا مدعیان حقوق بین الملل و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد در مقابل کشتار بی رحمانهٔ زنان و کودکان بی دفاع غزه تنها به صدور بیانیه اکتفا می کنند؟!

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش دیگری از بیانیه خود افزود : ما امروز ندای مظلومیت مردم غزه را که هنوز در نوار غزه با دست های خالی و ایمانشان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می کنند، فریاد می زنیم. روز قدس در کشور ما یک مساله اساسی و یک فریضه الهی و روز مقابلهٔ مستضعفین با مستکبرین است.

در بخش دیگری از بیانیه مزبور آمده است: مشکل اصلی مردم فلسطین وجود رژیم صهیونیستی است چرا که این رژیم هیچ بهره ای از جنایت های خود نخواهد برد. امروز بیداری اسلامی ملت های مسلمان نسبت به فلسطین و مردم آن فراگیر است. ملت های بیدار شده و مسلمانان باید روز جهانی قدس را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود گرامی داشته و این هدف مشترک را مبنای وحدت خود قرار دهند.

این ستاد افزود: مقاومت مردم فلسطین به رغم تمام فشار ها ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی نمی تواند آن را برای همیشه متوقف کند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن اعلام خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی افزود با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری، در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود در میان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور پیدا می کند و از همهٔ اقشار ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می آورد.

راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه این هفته (سوم مرداد ماه) برگزار خواهد شد.

ژیم صهیونیستی طی 16 روز گذشته با بمباران و گلوله باران مناطق غزه بیش از 580 نفر از مردم این منطقه را به شهادت رسانده و شمار زیادی را مجروح کرده است.

اجتمام**9303**1436

نظر شما