شناسهٔ خبر: 58072880 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

افراسیابی خبر داد:

صدور مجوز نمایش «سقوط» در حال بررسی است + فیلم

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت: هنوز شورای صدور مجوز انتشار ساترا برای صدور مجوز نمایش سریال «سقوط» به جمع‌بندی نرسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، از شامگاه ۱۵ دی، اولین قسمت سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده از طریق پلتفرم‌ فیلیمو پخش شد. این سریال که در آن حمید فرخ‌نژاد نقش نخست را بازی می‌کند به دلیل اتفاقاتی که اخیراً از سوی این بازیگر رقم خورده با حواشی مواجه شده است. برای همین این تصور وجود داشت شاید این کار برای نمایش با مشکل مواجه شود.

محمدصادق افراسیابی؛ معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی پیرامون پخش نخستین قسمت «سقوط» اظهار کرد: هنوز شورای صدور مجوز انتشار ساترا برای صدور مجوز نمایش این سریال به جمع‌بندی نرسیده است. البته استعلام عوامل هر سریال نمایش خانگی طبق روال انجام می‌شود و در شورای صدور مجوز صرفاً مباحث محتوایی مطرح می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پخش بدون مجوز «سقوط» برای کار مشکل ایجاد نمی‌کند؟ گفت: ابتدا باید تکلیف سریال و بخش‌هایی از آن که مورد انتقاد اعضای شورا بوده، مشخص شود تا بشود در خصوص این سوال پاسخ داد. فعلاً آنچه محرز است این است که سریال «بی‌گناه» در فیلیمو و مجموعه «پدرخوانده» در فیلم نت فاقد مجوز بوده است و اقدامات قانونی با هماهنگی دستگاه قضایی در حال انجام است.

«سقوط» هنوز مجوز نمایش ندارد + فیلم

«سقوط» یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند و در این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می‌شود. در خلاصه داستان سقوط آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترکشان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایانش تاریکی است.» این روایت با بهره‌گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده است.

سریال سقوط یک مینی‌سریال است که در ۹ قسمت آماده پخش شده است. محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آثار سینمای دفاع مقدس، تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد.

<div id="video-display-embed-code_2806150"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4112771/2806150?width=400&height=300"></script></div>

دیگر عوامل سریال عبارتند از؛ هادی بهروز: فیلمبردار، حبیب خزاعی فر، موسیقی، تدوین: مهدی سعدی، طراح گریم: شهرام خلج، صداگذاری: مهرشاد ملکوتی، طراح لباس: آگرین صالحی، صدابردار: هادی ساعد محکم، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، مدیر تولید: اسماعیل کلبی‌آبادی، مدیرتولید نظامی: محمد حیدرقلی، برنامه‌ریز: محسن جعفرزاده، دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی، منشی صحنه: محسن بهاری و عکاس: مهدی دلخواسته.

انتهای پیام

نظر شما