شناسهٔ خبر: 58070879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون راهداری اداره کل راهداری استان اعلام کرد؛

برف روبی ۷هزار کیلومتر-باند از راه‌های آذربایجان شرقی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از برف روبی و نمک وشن پاشی ۷ هزار کیلومتر-باند از راه‌های استان در دو روز اخیر توسط اکیپ‌های راهداری استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول زاده؛ گفت: در عملیات راهداری زمستانی دو روز اخیر در کلیه محورهای استان ۱۳۰۰تن مخلوط شن و نمک مورد استفاده قرارگرفته است.

رسول زاده گفت: بیشترین میزان برف روبی در محورهای آزادراه تبریز- زنجان، بستان آباد، هریس، هشترود، مراغه و تبریز و سراب انجام گرفته است که در این مدت کوک رسانی به تعدد ۱۵۷ خودرو نیز انجام شده است.

رسول زاده راه‌های تحت پوشش برف روبی استان را بیش از 14 هزار کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیراستان را ۳۸ نقطه برشمرد و گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه همکاران و بکارگیری کلیه امکانات و استقراردرمسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت‌های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد نسبت خدمات رسانی به مترددین جاده ها اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از آماده سازی و تجهیز راهدارخانه‌ها در محورهای اصلی و فرعی جهت امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه ها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در این ایام خبرداد.

معاون راهداری اداره کل همچنین به پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ درخصوص وضعیت راهها و شرایط آب و هوایی اشاره کرد و افزود: ترددکنندگان جاده ها همچنین می توانند از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت  www.۱۴۱.ir  نیز برای آگاهی از وضعیت آّب وهوایی جاده ها استفاده کنند.

نظر شما