شناسهٔ خبر: 5806529 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رهبرجنبش انصارالله: ملت یمن خواری و ذلت را نمی پذیرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- رهبر جنبش انصارالله یمن در جریان سخنرانی که از دقایقی قبل آغاز شد، اعلام کرد که ملت یمن تحت هیچ شرایطی «خواری و ذلت» را نمی‌پذیرد.

به گزارش مهر به نقل از العهد، سخنرانی «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن دقایقی قبل آغاز شد.

الحوثی در جریان این سخنرانی با بیان اینکه ملت یمن زیر بار «خواری و ذلت» نمی رود، گفت: علت مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز نظامی آل سعود توکل آن بر خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه آل سعود به یک ابزاری در دستان دیگران تبدیل شده و مجری برنامه های آمریکا و اسرائیل است، اظهار داشت: آل سعود با حمایت همه جانبه آمریکا و اسرائیل به یمن تجاوز می کند.

الحوثی همچنین با تأکید بر اینکه تنها خادم طرف های خارجی است، تصریح کرد:  سعودی ها در منطقه جولان می دهند و علیه ملت ها اقدامات تروریستی انجام می دهند.

رهبر جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و عربستان سه ضلع شرارت و جنایت در جهان به شمار می روند.

وی با تأکید بر حق ملت یمن در تعیین سرنوشت خود، گفت: به هیچ کس اجازه نمی دهیم شروط خود را به ما تحمیل کند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل از طریق نیروی هوایی خود و کارشناسان نظامی‎‌اش در تجاوز علیه یمن با سعودیها شریک شد، تصریح کرد: مردم یمن به دروغ بودن شعارهای آمریکا پی برده و خطر اسرائیل را درک می کنند.

الحوثی همچنین بر ادامه حمایت های ملت یمن از موضوع فلسطین تأکید کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه ادامه تجاوز آل سعود به یمن، یمنی ها را مقاوم تر خواهد کرد، اظهار داشت: جنایت های آل سعود علیه زنان و کودکان یمنی فاجعه بار است.

الحوثی تصریح کرد: ملت یمن در تمامی عرصه ها از سیاسی گرفته تا نظامی و رسانه ای به مبارزه و مقابله با تجاوزگران ادامه می دهد.

وی افزود: تجاوزگران هیچگاه تصور نمی کردند مردم یمن اینگونه در مقابل آنها مقاومت کنند؛ آنها گمان می کردند یمنی ها طی ساعات اولیه تجاوز تسلیمشان می شوند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه تجاوزگران و در رأس آنها اسرائیل چشم طمع به کشورمان یمن دوخته اند، تصریح کرد: کشورهای حامی آل سعود تاوان حمایت های سیاسی و رسانه ای خود از تجاوزگران را خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه اسرائیل بیشترین سود را از ادامه تجاوز آل سعود به یمن می برد، اظهار داشت: به دنبال حملات آل سعود، القاعده در کشور فعال تر شده و مجال بیشتری برای جولان دادن پیدا کرده است.

انتهای پیام

www.shafaqna.com/persian

برچسب‌ها:

نظر شما