شناسهٔ خبر: 58064583 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشریه فرانسوی به اسم آزادی بیان به مقدسات توهین می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی گفت: این نشریه بارها به اسم آزادی بیان اقدام به توهین کرده‌ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امام جمعه همدان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان اظهار داشت: ما از این نشریه فرانسوی که بارها و بارها به اسم آزادی بیان به مقدسات توهین کرده، انتظاری نداریم، اما دولت فرانسه باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم که واکنش قاطع به این موضوع داشته باشد.

آیت الله شعبانی موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه جذب نیروی انسانی و استخدامی دستگاه‌های اجرایی گفت: گزینش در دستگاه‌های اجرایی باید مبتنی بر تعهد و تخصص باشد.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب نیرو، روابط را کنار بگذارند و در این زمینه عدالت و انصاف را رعایت کنند.

امام جمعه همدان همچنین گفت: حجاب واجب شرعی، امر دینی، هویتی، فرهنگی، نماد هویت و فرهنگ اصلی ایرانی است و قرآن کریم همواره تاکید بر حجاب داشته است.

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: بیشتر خانواده های ایرانی واجب شرعی را رعایت کرده و منسجم با جامعه مقابل تمدن غربی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه زنان در دوران‌های مختلف حجاب داشتند افزود: یکی از برنامه‌های تمدن جدید غربی برای استعمار زنان رواج بی حجابی است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه حجاب برگرفته از باورها است، اظهار داشت: برای گسترش عفاف باید باورها تقویت و ارزش‌ها به درستی تبیین شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها:

نظر شما