شناسهٔ خبر: 5806090 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جمهوری‌اسلامی | لینک خبر

مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه؛

استارت یوزهای جوان از داش آغوز

صاحب‌خبر -

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی در بازی دوستانه برابر ازبکستان، حالا امیدوار به کسب برد در اولین بازی مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان است.
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز نخستین بازی خود در گروه D مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی را ساعت 17:30 دقیقه در شهر داش آغوز ترکمنستان، مقابل تیم ملی این کشور برگزار می‌کند.
تیم ملی در حالی در این مسابقه به میدان می‌رود که به عنوان سرگروه گروه D در روز اول بازی مرحله اول مقدماتی استراحت داشت و در این روز به جای بازی رسمی، یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان برگزار کرد.
در این مسابقه کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی از ترکیبی متفاوت و جوان استفاده کرد و به بازیکنانی مانند محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، میلاد محمدی، مهدی طارمی و... میدان داد که برای اولین بار حضور در ترکیب تیم ملی را تجربه می‌کردند و حالا به چرخه بازیکنانی ملی‌پوشی که در زمان مربیگری کی روش به تیم ملی اضافه شده‌اند، پیوسته‌اند.
حالا ایران باید با همین جوان‌ها در یک دیدار رسم برابر ترکمنستان قرار بگیرد. تیمی که اگر چه قدرتی در فوتبال آسیا ندارد اما از انگیزه زیادی برای‌ بازی برابر تیم اول قاره‌کهن برخوردار است و برای همین بازی خود را هم از عشق آباد پایتخت ترکمنستان به یک شهر دورتر یعنی داش آغوز منتقل کرده تا شانس خود را برای موفقیت و خسته‌شدن بازیکنان ایران افزایش دهد.
ترکمنستان درحالی مقابل ایران قرار می‌گیرد که بازی اول خود در این گروه را در عین ناباوری با تیم نه چندان مطرح گوام با یک گل واگذار کرده و در این مسابقه می‌خواهد باخت قبلی خود را جبران کند.

نظر شما