شناسهٔ خبر: 58046286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

بازی هجومی یحیی و مطهری در آزادی؛

پرسپولیس، نساجی را در نیمه اول گلباران کرد

صاحب‌خبر -

پرسپولیس میهمان مازندرانی را در نیمه اول در ورزشگاه آزادی گلباران کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی، در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که نیمه اول این مسابقه با برتری 3 بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی (40 - وحدت هنانوف)، محمد عمری و وحید امیری

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، حامد شیری، صابر حردانی، سید علیرضا ابراهیمی، سید احمد موسوی، رضا جعفری، محمد شریفی و عبدالکریم اسلامی.

پرسپولیس، نساجی را در نیمه اول گلباران کرد

شرح گل‌ها:

پرسپولیس 1 - نساجی 0 (گئورگی گولسیانی - پنالتی دقیقه 8): ضربه وحید امیری به دست علیرضا ابراهیمی خورد تا داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به سمت راست زد که توپ را برخورد به دست علیرضا حقیقی تبدیل به گل شد.

پرسپولیس 1 - نساجی 1 (ایوب کلانتری- دقیقه 10): شوت ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه و ضربه ایستگاهی، به دیواره دفاعی پرسپولیس و وحید امیری برخورد و با تغییر مسیر در درون دروازه بیرانوند قرار گرفت.

پرسپولیس 2 - نساجی 1 (محمد عمری - دقیقه 21): پاس علیرضا حقیقی با اشتباه حامد شیری در اختیار محمد عمری قرار گرفت و او پس از ورود به محوطه جریمه و شلیک توپ به طاق دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پرسپولیس 3 - نساجی 1 (محمد عمری- دقیقه 30): شروع مجدد دقیق و سریع علیرضا بیرانوند باعث شد تا توپ به سعید صادقی برسد و او توپ را به محمد عمری سپرد و این بازیکن با فرار از کمند مدافع حریف و دریبل علیرضا حقیقی، سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

نظر شما