شناسهٔ خبر: 58019323 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نیکزاد در نطق پیش از دستور:

جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ شهید سلیمانی برای ما است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید قاسم سلیمانی تنها جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی نیک زادثمرین در نشست علنی امروز (چهارشنبه 14دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت خدمت ملت شریف ایران اسلامی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عرض سلام و ادب و احترام دارم. به روح بلند و ملکوتی امام راحل و عظیم شان، شهدای والا مقام به ویژه سید شهیدان مدافعان حرم، حاج قاسم سلیمانی درود و صلوات می فرستیم و برای رهبر حکیم انقلاب آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود، او فقط "جان فدای"، شیعیان و مسلمانان نبود بلکه جان عزیزش را فدای صلح  و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

نیکزاد تاکید کرد: حاج قاسم سیلمانی سرباز رشیدی بود که به ماموریت خود برای تشکیل محور مقاومت به خوبی عمل کرد و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.  امروز به جرئت می‌توان گفت که هیچ طرحی نیست که توسط آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی طراحی شده باشد مگر اینکه با شکست مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم عزیز اینگونه درخشید چون خودش عمل کرد و به ما نیز آموخت که باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم . آن کس که باید ببیند، می‌بیند. این اخلاص در کنار جهاد و دوندگی شبانه روزی نا ممکن را برای شهید سلیمانی ممکن می‌ساخت و امروز بیش از هر چیز به چنین مجاهدان مخلصی نیاز داریم تا در سایر سنگرها و جبهه‌ها شب از روز نشناسند و خالصانه با خدا معامله کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر دیروز آزاد سازی سوریه، شکست دادن صهیونیست ها در جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه، گوشمالی دادن متجاوزان به یمن نا ممکن بود اما با جهاد خالصانه ممکن گشت. امروز نیز مشکلات اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور حل شدنی است. به شرطی که کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرضه‌های مختلف همچون قاسم سلیمانی عزیز عمل نمایند و چون حاج قاسم سلیمانی باشند./

پایان پیام

نظر شما