شناسهٔ خبر: 58007120 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟

امیرعلی عوض‌پور

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید در جلسه هیات رئیسه این فدراسیون در خصوص پاداش تیم‌ملی و بحث سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید طرح موضوع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری جلسه هیات رئیسه امروز (سه‌شنبه) این فدراسیون اظهار کرد: جلسه با حضور اکثریت اعضا شکل گرفت و مباحث مختلفی در دستور جلسه، همچون اصلاح آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال، اصلاح و طرح موضوع آیین‌نامه پاداش تیم‌های ملی و تیم‌های ملی بانوان مطرح شد.

او درباره وضعیت سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: همکاران در حال گفت‌وگو هستند. اطلاعات فنی و شرایط در حال بررسی است و جلسات همچنان ادامه دارد و به محض اینکه به نتیجه برسیم، وضعیت را اعلام خواهیم کرد. این نتیجه‌گیری ممکن است در این جلسه باشد یا به جلسات و اطلاعات بیشتری نیاز باشد.

اصولی همچنین درباره وضعیت سرمربی‌گری تیم ملی امید و جانشین مهدی مهدوی‌کیا اظهار کرد: مذاکرات اولیه دارد انجام می‌شود و گزینه‌هایی مدنظر  هستند. گفت‌وگوهای اولیه انجام شده و زمانی که نتیجه‌ای حاصل شود و در چارچوبی قرار بگیرد که به توافق  ختم شود، در هیات رئیسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شایعات منتشر شده درباره فشار به رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون گزینه نایب رئیسی بانوان صحیح است؟ گفت: شرایطی پیش آمده است که در خدمت سرکار خانم موسوی نخواهیم بود و طبق اساس‌نامه، رئیس فدراسیون پیشنهاد سرپرستی این سمت را به هیات رئیسه خواهد داد. کمیته بانوان، کمیته مهمی است و لازم است که این سمت سازماندهی شود و این اتفاق رخ خواهد داد. منتظر پیشنهادات هستیم و به محض تشکیل مجمع، گزارش‌های لازم ارائه خواهد شد. شایعاتی هم که از طریق منبع‌های مختلفی در خصوص گزینه نایب رئیسی بانوان مطرح شده است کاملا تکذیب می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فردی که قبلا هم سمت مشاور داشته است، حرف‌های کذب مطرح می‌کند که سابقه هم داشته است. زمانی که ایشان با رئیس سابق فدراسیون فوتبال آمدند و زمانی که با ایشان عزل شدند، مطالبی را به کذب منتشر کردند که ما این‌ها را تکذیب می‌کنیم. هیچ فشاری وجود ندارد و طبق اساس‌نامه، ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه با پیشنهاد رئیس فدراسیون، تصمیم‌گیری خواهند کرد در موقع مقرر به مجمع ارائه می‌شود و بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها و طبق برنامه‌های تاج، در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما