شناسهٔ خبر: 58004876 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

3 ژانویه: آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات با رومانو

باشگاه چلسی همچنان به جذب بازیکن تیم بنفیکا اصرار دارد و مذاکرات را پیش می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال اروپا از روز گذشته در تمامی لیگ‌ها به صورت رسمی آغاز شد و تا 31 ژانویه ادامه خواهد داشت.

باشگاه‌های مطرح اروپا پس از جام جهانی قطر در تلاش هستند تا شانس جذب بازیکنان قابل توجه این تورنمنت را در پنجره زمستانی دنبال کنند.

باشگاه چلسی از همین رو برای انتقال انزو فرناندز از بنفیکا که با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را همراه با فابریزیو رومانو، مشهورترین کارشناس نقل و انتقالات در زیر می‌خوانید:

* آنتونیو کونته در مورد پروژه بلندمدت تاتنهام: "من واقعا به تاتنهام متعهدم. قراردادی را امضا کردم تا به باشگاه کمک کنم، سپس در طول این فرآیند، اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. باشگاه می‌تواند سرمربی را اخراج کند یا دیدگاه‌ها و موقعیت‌های متفاوتی وجود دارد.

* لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، در مورد لینک شدن متئوس نونس به لیورپول گفت: "می‌توانیم بگوییم که متئوس بازیکن ماست، او بازیکن ولوز است و از حضور در اینجا بسیار خوشحال است."

* لیونل مسی و پاری سن ژرمن برای ادامه همکاری با یکدیگر توافق شفاهی دارند. جلسه جدیدی با وکلای او برگزار خواهد شد تا در مورد مدت قرارداد، حقوق و موارد دیگر صحبت شود. این هفته چیزی امضا نشد، عجله‌ای وجود ندارد زیرا برنامه از قبل مشخص است: مسی در پاریس ادامه خواهد داد.

* کوین تراپ جانشین مانوئل نویر در بایرن نخواهد بود. کروشه، مدیر اینتراخت تایید کرد: "این داستانی است که توسط ایجنت‌ها ساخته شده است. کاملا نادرست است."

تمرکز بایرن روی یان سامر و الکس نوبل به عنوان گزینه‌های دروازه بان باقی مانده است.

* آرون رمزی پس از حضور قرضی‌اش در نوریچ سیتی، به استون ویلا فراخوانده شده است. رمزی پس از مصدومیت در ماه دسامبر به توانبخشی خود در بادی مور هیث ادامه خواهد داد.

* ژاوی درباره ممفیس دپای: من نمی‌خواهم ممفیس یا هیچ بازیکن دیگری در ژانویه جدا شود. من فکر می کنم این یک پنجره آرام برای ما خواهد بود.

بارسا هرگز پیشنهادی از نیوکاسل برای ممفیس دریافت نکرده است.

* تن هاگ در مورد آماد دیالو: ما همه چیز را در نظر می‌گیریم. من پتانسیل او را می بینم، اما وقتی تصمیم می‌گیریم آماد دیالو برگردد، او باید بین یازده بازیکن اصلی باشد. من در پست آن چند بازیکن رزرو دارم برای همین نمی‌خواهم جلوی پیشرفت عالی او را به صورت قرضی بگیرم.

* ژوزه مورینیو سرمربی جدید پرتغال؟ تیاگو پینتو، مدیر آ اس رم، به خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید: "همیشه لینک‌هایی در مورد مورینیو به عنوان سرمربی جدید پرتغال وجود دارد، این اولین بار نیست... ما انتظار داریم ژوزه در اینجا به عنوان سرمربی رم ادامه دهد، مطمئنا."

* بارسلونا مایل است یوسف موکوکو را بصورت رایگان در تابستان امسال جذب کند تا او را با روبرت لواندوفسکی به رقابت بکشد! این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد دورتموند را رد کرده است.

* پیشنهاد دوم آرسنال برای میخایلو مودریک نزدیک به 50 میلیون یورو به اضافه بند های اضافی است. انتظار می‌رود شاختار تصمیم بگیرد، باشگاه‌ها مستقیما در تماس هستند. شرایط شخصی هرگز دچار مشکلی نبود، آرسنال اولویت بازیکن است. در صورت سرانجام نرسیدن مذاکرات چلسی برای جذب او اقدام خواهد کرد. 

* رسمی: مکسیمیلیان ووبر، مدافع سالزبورگ با قراردادی به ارزش 10 میلیون پوند به لیدز یونایتد پیوست.

* چلسی امروز نیز در گفتگو با بنفیکا اصرار دارد تا راه حلی برای معامله انزو فرناندز پیدا کند. این هفته کاملاً تعیین کننده خواهد بود و منتظر روی کاستا هستیم تا تصمیم بگیرد. انزو فرناندز از هفته گذشته بر سر شرایط شخصی با چلسی به توافق کامل رسیده است.

* کریستیانو رونالدو دیشب پیش از پیوستن به النصر وارد ریاض و خانه اش در شهر شده است.

* اریک تن هاگ در مورد مهاجم جدید منچستریونایتد: "بازی های زیادی در راه است، بنابراین فکر می کنم نیاز به یک مهاجم جدید داریم. ما به کسی نیاز داریم که بتواند تاثیرگذار باشد، ما نمیخوایم پول بسوزانیم و تیم را تقویت نکنیم."

* اتلتیکومادرید تلاش خواهد کرد تا قرارداد چاغلار سویونچو را در ژانویه نهایی کند. این برنامه مشخص است. طبق گزارش‌ها، توافق شفاهی در مورد انتقال آزاد در ماه ژوئن تقریباً انجام شده است اما اتلتیکو می‌خواهد با لستر مذاکره کند. مذاکرات بین باشگاه ها انجام خواهد شد و معامله به لسترسیتی بستگی دارد.

* آث میلان پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد رافاُل لیائو را افزایش داد به امید اینکه به عقد قرارداد با او در هفته‌های آینده نزدیک شوند. حقوق 7 میلیونی روی میز جلوی بازیکن آن‌هاست. میلان همچنان مشغول تمدید قرارداد با بناصر و اولیویه ژیرو است.

* چلسی و موناکو اکنون تمام مدارک را برای معامله بادیاشیله در اختیار دارند. بخش اصلی تست های  پزشکی انجام شده است و اسناد مهر و موم شده است. تماس‌های جدید سه‌شنبه یا چهارشنبه بین چلسی و بنفیکا برای بستن قرارداد انزو فرناندز ادامه می یابد. همانطور که قبلاً گزارش شد، این هفته بسیار مهم است.

* تیم سری آ، مونتزا، قصد دارد جوسیپ برکالو را از وولفسبورگ به خدمت بگیرد، توافق بر سر جزئیات نهایی بسته شده است در حالی که همه چیز از نظر شرایط شخصی تکمیل شده است. 

لوکا پلگرینی از اینتراخت فرانکفورت اکنون مورد توجه لاتزیو قرار گرفته است اما انجام این معامله در ژانویه کار آسانی نیست.

نظر شما