شناسهٔ خبر: 57995254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا:

باید الگو‌های پهلوانی را در جامعه ترویج دهیم

سردار «مسلمی» با اظهار اینکه کار پهلوانان و نام آوران در میدان‌های بین‌المللی همانند مقاومت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس به شمار می‌رود، گفت: باید الگو‌های پهلوانی را در جامعه ترویج دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور شامگاه دوشنبه با تعدادی از قهرمانان نامی کشتی جهان از جمله جهان پهلوان حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی و امیرحسین و محمد صادق فیروزپور دیدار و ضمن قدردانی از افتخارآفرینی‌های آنان در راه اهتزار پرچم مقدس ایران اسلامی و نیز ایجاد امید و خشنودی در مردم، اخلاق و منش پهلوانی این قهرمانان را ستودنی دانست.

سردار مسلمی در حاشیه این دیدار از قهرمانان نامی کشتی جهان با اظهار اینکه کار پهلوانان و نام آوران در میدان‌های بین المللی همانند مقاومت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس به شمار می‌رود، اظهار داشت: کار پهلوانان مثل جهاد است.

فرمانده سپاه کربلا گفت: در فتنه اخیر دشمنان سعی کردند عزت و عظمت پرچم مقدس ایران اسلامی را زیر سوال برند و ورزشکاران و نام آوران در صحنه‌های کشتی با همه وجود در صدد هستند عزت، شکوه و قدرت ایران اسلامی را با بالابردن پرچم نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوانان باید از پهلوانانی نظیر حسن یزدانی یاد بگیرند و باید الگو‌های پهلوانی را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما