شناسهٔ خبر: 57986904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پولادگر: فدراسیون کشتی ۷۰ میلیارد بودجه داشت، اما ۹۱ میلیارد گرفته/ ساعی خودش تفاهم نامه را امضا نکرد

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: رئیس مجمع انتخابات فدراسیون ورزش کارگری، وزیر کار و امور اجتماعی است و هیچ چیزش مربوط به ما نیست.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – سیدمحمد پولادگر پس از اتمام مجمع فدراسیون اسکواش درمورد آخرین وضعیت برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، اظهار داشت:‌

*برگزاری انتخابات فدراسیون ها در دستور کار وزارت ورزش است و انتخابات طبق برنامه‌ریزی انجام خواهد شد تا برای بازی‌های آسیایی مشکلی نداشته باشیم. روند کار در همه فدراسیون‌‌ها جریان عادی داشته است. امیدواریم تا پایان سال با برگزاری همه مجامع، روسای همه فدراسیون‌ها را انتخاب کنیم.

*رد صلاحیت جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی و مهندسی انتخابات این فدراسیون به سود فرهاد طلوع کیان؟ این مسائل را کدام شخص یا رسانه گفته است؟ رئیس مجمع انتخابات این فدراسیون، وزیر کار و امور اجتماعی است و هیچ چیزش به ما مربوط نیست.

*تمام روندی که در فدراسیون ورزش کارگری اتفاق افتاده، مطابق آئین نامه مجمع همان فدراسیون مصوب شده است. همه این‌ها فرآیند خودش را دارد. واقعا به دلیل طرح این سوال و افرادی که چنین مطالب خلاف واقعی را عنوان می‌کنند تعجب می‌کنم. چرا در رسانه ملی این موارد را مطرح می‌کنید. هر حرفی زده می‌شود که نباید در رسانه ملی تکرار کنید.

*احتمال حضور رمضی در انتخابات؟ فرآیند انتخابات این فدراسیون به ما مربوط نیست بلکه رئیس مجمع این فدراسیون وزیر کار است. فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک وزارت ورزش هم عضو کمیته بررسی صلاحیت‌های این فدراسیون است. مطابق آئین نامه‌ای که در مجمع فدراسیون کارگری تصویب شده شرایط پیش می‌رود. ما قاعده و قانونی از خودمان نگذاشته‌ایم.

*دلیل عدم تایید صلاحیت رمضی؟ در این آئین نامه سوابق مورد قبول تعریف شده است. من نمی‌توانم بگویم هر سابقه‌ای مورد قبول است. ۴ سال مدیریت وی مورد قبول است و در جریان ریز جزئیات نیستم.

*آخرین وضعیت تفاهم‌نامه مالی با فدراسیون‌ها و اعلام هادی ساعی که وزارت ورزش قرار است فقط ۲ میلیارد به فدراسیون تکواندو بدهد و فدراسیون کشتی هم به دلیل مشکلات مالی یا بودجه‌ای سفر به تورنمنت فرانسه را لغو کرده است؟ خود این آقایان تفاهم‌نامه را امضا نکرده‌اند. منابع مالی از همان جایی می‌آید که تامین و پرداخت می‌شود. اینکه برخی دوستان در ذهن مردم شبهه ایجاد کرده‌اند که وزارت ورزش ۲ میلیارد می‌دهد یا از فلان تبصره چه مقدار می‌دهد، همان مبلغی که مربوط به تبصره ۱۴ است از مسیر وزارت ورزش پرداخت می‌شود. همه این منابع دولتی است و اینگونه نیست که یک بخشش برای جای دیگری باشد و بگوییم چه می‌گویید.

*بودجه فدراسیون تکواندو در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان بود که ۹ میلیارد تومان از آن محقق شد. یعنی نزدیک به ۸۵ درصد، اما امسال بودجه‌اش ۲۲ میلیارد تومان است. اینگونه نیست که ساعی بگوید ۲ میلیارد. تا الان هم بیش از ۹ میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم. بدون اینکه تفاهم نامه امضا کرده باشیم، اجازه ندادیم کاری روی زمین بماند. برای فدراسیون کشتی هم ۷۰ میلیارد تعیین شده بود اما تاکنون ۹۱ میلیارد تومان پول گرفته است.

*انتخابات فدراسیون اسکواش؟ شما این انتخابات را چگونه دیدید؟ ما که اجرا کردیم، رسانه‌ها انتخابات را ارزیابی کنند. به عنوان مجری نباید خودم را ارزیابی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما