شناسهٔ خبر: 57974775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جان فدا/

معرفی برگزیدگان دومین دوره از رویداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در گیلان

دومین دوره از رویداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در گیلان با معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، برگزیدگان دومین دوره از رویداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در گیلان که به یاد سردار سرافراز اسلام و جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار نهضت جنگل شهید میرزاکوچک جنگلی در گیلان برگزار شد معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم، کتاب‌هایی با عناوین سردار تسبیح و تفنگ مجموعه اشعار شاعران گیلانی از میرزاکوچک جنگلی و ترجمه کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم به زبان تاجیک و همچنین نماهنگ «سردار تا سردار» به یاد سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار نهضت جنگل شهید میرزاکوچک جنگلی رونمایی شد.

دومین رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در قالب‌های یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، گزارش تحلیلی، تیتر، عکس، اینفوگرافیک، متن ادبی شامل داستان‌های کوتاه، دلنوشته و سایر موارد در گیلان برگزار شد.

همچنین در راستای معرفی برگزیدگان دومین دوره از رویدار رسانه‌ای سردار تا سردار در بخش اینفوگرافی کسی موفق به دریافت جایزه اول و دوم نشد و دو نفر از استان گیلان شایسته تقدیر شدند.

در بخش متون ادبی مشایخ از استان گیلان و خرسندی از استان قم و قطبی از استان گیلان به مقام اول، دوم و سوم رسیدند و حلیمیان از استان خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش گزارش سولماز عنایت از استان همدان نفر اول، فاطمه احمدی از استان گیلان نفر دوم و بهرام قربانپور از استان گیلان نفر سوم شدند.

در بخش یادداشت و سرمقاله محمد حسین زاد فلاح از گیلان نفر اول، سید سجاد محتشم از گیلان نفر دوم و رقیه توسلی از استان مازندران نفر سوم شدند.

در بخش تیتر کسی حائز رتبه اول و دوم نشد و سمیه اقدامی خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان گیلان جایزه رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش عکس هم رتبه اول را خانم باقرزاده از استان گیلان کسب کرد و جایزه دوم و سوم هم به کسی تعلق نگرفت، اما آقای علیپور از استان گیلان شایسته تقدیر شد.

نخستین دوره از این رویداد رسانه‌ای سال گذشته و با شرکت ۲۷۰ اثر از پنج استان کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما