شناسهٔ خبر: 57968282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده تهران:

سپهبد سلیمانی الگوی شکست آمریکاست/ در اغتشاشات یک شعار اقتصادی هم گفته نشد

حجت‌الاسلام نبویان گفت: عده‌ای در اغتشاشات به طور وحشیانه به ماموران نیروی انتظامی و بسیج حمله کردند و با قصاوت قلب و خشونت تعدادی از حافظان امنیت را به شهادت رساندند؛ در حالی که عده‌ای می‌گویند این اغتشاشات به خاطر مسائل اقتصادی بود اما حتی یک بار نیز در این اغتشاشات شعار اقتصادی ندادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت‌الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در مجلس در سفر به شهر برازجان در خصوص فتنه اخیر عنوان کرد: مردم در اغتشاشات اخیر خوش درخشیدند و توانستند توطئه هایی که که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده بود را خنثی کنند. علاوه بر مردم نیروی انتظامی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.

حجت الاسلام نبویان افزود: بیش از ۹۵ درصد از جوانانی که در این صحنه حضور داشتند تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار گرفته بودند که حسابشان از اغتشاشگران جداست. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در اغتشاشات به طور وحشیانه به ماموران نیروی انتظامی و بسیج حمله کردند و با قصاوت قلب و خشونت تعدادی از حافظان امنیت را به شهادت رساندند. در حالی که عده ای میگویند این اغتشاشات به خاطر مسائل اقتصادی بود اما حتی یک بار نیز در این اغتشاشات شعار اقتصادی داده نشد.

نبویان تشریح کرد: بیشتر فشار این اغتشاشات از خارج کشور بود که تحت تاثیر آن اغتشاشگران وحشیانه حمله کردند، بانک ، پرچم امام حسین ، پرچم حضرت زهرا علیهم السلام، قرآن و مسجد را آتش زدند علاوه بر آن پرچم ایران را هم آتش زدند و مشخص است که نه دین دارند نه به ارق ملی اهمیت می دهند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قرآن بر حمایت از مظلومان، عمل صالح در کنار نماز و دیگر اعمال مقابله با ظالمان که در حال حاضر آمریکا بزرگترین ظالم است به صراحت تاکید دارد

وی اشاره کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی شکست دادن آمریکا را به همه نشان داد و در بسیاری از عرصه ها در منطقه آمریکا را با شکست روبرو کرد و اقدامات این روزهای آنها واکنشی به شکست‌های مکرر آنها از مردم ایران است. یکی از این واکنش‌ها اغتشاشات اخیر بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما