شناسهٔ خبر: 57959382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جلسه علنی آغاز شد؛

بررسی "طرح مالیات بر عایدی سرمایه" در دستور کار مجلس قرار گرفت

تهران- ایرنا-بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- یکشنبه ۱۱ دی ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۱۹۷ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاههای اجرائی و سایر نهادها(اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه موافقتنامه بین ایران و یونسکو در خصوص تاسیس مرکز خطر پذیری زلزله (اعاده شده از شورای نگهبان) بررسی شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درمورد طرح اصلاح تبصره(۴)بند(۳)ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی و گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات برسوداگری وسفته بازی در دستور کار امروز قرار دارد.

بررسی تقاضای دوفوریت لایحه الحاق یک بند به ماده(۱۰۹) قانون مجازات اسلامی و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه اصلاح تبصره (۸) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر در آمد و سرمایه ،گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد وانتخاب یک نفر از کمیسیون اقتصادی به عنوان عضو در هیأت نظارت بر چاپ و تحویل اوراق بهادار در دستور کار امروز جلسه علنی قرار دارد.

علاوه بر این با رای نمایندگان مقرر شد جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه شنبه به صورت دو شیفت برگزار شود.

نظر شما