شناسهٔ خبر: 57944037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره علمی و ترویجی زکات در اصفهان

موج نیوز

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:علاقمندان به شرکت در جشنواره علمی و ترویجی زکات استان اصفهان می توانند تا 20 دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نبی اله اله دادی مسوول ستاد برگزاری جشنواره زکات، گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۲۰ دی ماه تمدید و متقاضیان می توانند آثار خود را در این فرصت به دبیرخانه ارسال کنند.

اله دادی بسترسازی برای گسترش فرهنگ زکات با ارائه راهکارهای بدیع را از اهداف این جشنواره توصیف کرد و ادامه داد: ارسال آثار و ارائه مقاله های علمی پژوهشی، به گسترش کمی و کیفی فعالیت های تخصصی، فرهنگی با موضوع نهادینه کردن پرداخت زکات در بین عموم مردم کمک خواهد کرد.

وی با تاکید به اینکه اختتامیه جشنواره پایان دی ماه برگزار خواهد شد، افزود: متقاضیان آثار خود در قالب مقاله، شعر، طراحی، نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، آثار تجسمی، عکس، پوستر، فیلم کوتاه، فیلم مستند، موشن گرافیک، کلیپ و تیزر، انشاء و خاطره نویسی را به صورت فایل فشرده به همراه مشخصات فردی، کدملی و شماره تماس به آدرس پست الکترونیکی:  esf-zakat@emdad.ir  و یا به دبیرخانه جشنواره واقع در اصفهان، خیابان فردوسی، نبش خیابان منوچهری، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ارسال کنند.

مسوول ستاد برگزاری جشنواره زکات، با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال جشنواره به آدرس: @jashnvareh.zakat.esf در پیام رسان های بله، ایتا و روبیکا مراجعه کنند، گفت: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه، به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

نظر شما