شناسهٔ خبر: 57940994 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

تامین ۶۳۰ واگن با واردات از چین/ واگن ها 1.5 سال دیگر عملیاتی می‌ شود

۲۵۰۰ واگن لازم داریم و الان ۱۵۰۰ واگن داریم که حدود ۲۰۰ دستگاه از رده خارج شده و دو سوم آن نیز نیاز به اورهال دارد که البته اورهال ۷۰۰ واگن در دستور کار است.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

  شهردار تهران وعده داد: در مسئله مترو اولویت تکمیل ۷ خط فعال است و در تلاش هستیم که ایستگاه‌ های خط ۶ را به هم وصل کنیم و تا بهمن به هم وصل می‌ شوند.

به گزارش تین نیوز ، علیرضا زاکانی 17 آبان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، افزود: اگر این ۷ خط فعال تکمیل شود ۲۵۰۰ واگن لازم داریم و الان ۱۵۰۰ واگن داریم که حدود ۲۰۰ دستگاه از رده خارج شده و دو سوم آن نیز نیاز به اورهال دارد که البته اورهال ۷۰۰ واگن در دستور کار است.

شهردار تهران اضافه کرد: تامین ۶۳۰ واگن برای واردات از چین در حال عملیاتی شدن است و از یک سال و نیم دیگر وارد و عملیاتی می‌ شود؛ برای ۴۲۰ واگن نیز از داخل در حال تلاش برای تامین هستیم؛ البته مترو تهران برای تکمیل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌ خواهد.

وی درباره پرسشی در خصوص آماده سازی ایستگاه‌ های تقاطعی بین خط ۲ و ۳ بیان کرد: در این باره، تمام خطوطی که بتوانند متصل شوند را دنبال می‌ کنیم زیرا این اتصال مطلوبیت ایجاد می‌ کند و جزو اولویت‌ های جدی ما است.

 

نظر شما