شناسهٔ خبر: 57935691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مطهری: امیدوارم برنده بازی فردا ما باشیم/ در گذشته نمی‌مانیم

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش برای تراکتور سازی تبریز گفت: نساجی به دنبال کسب ۳ امتیاز برابر تراکتورسازی تبریز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور سازی تبریز در جمع خبرنگاران، ابتدا به تمجید از حامد شیری و پرداخت و اظهار کرد: به حامد شیری به دلیل۳۰۰ بازی در لیگ برتر تبریک می‌گویم. حامد شیری می‌تواند برای جوانان الگو باشد. او من را یاد سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌اندازد.

وی از شرایط تیمش گفت و بیان کرد: از درون دروازه که حقیقی است تا نوک خط حمله که کریم اسلامی، همه بهترین هستند و به این بازیکنان افتخار می‌کنم.

مطهری با بیان اینکه بازیکنانم با تمام وجود به مصاف تراکتور خواهند رفت، گفت: امیدوارم در بازی فردا ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه، نیاز مبرم به این پیروزی داریم، افزود: شناخت خوبی از تراکتور داریم و این تیم را خوب آنالیز کردیم. می‌دانیم آن‌ها قابل احترام هستند و یک مربی با احترام از اسپانیا آورده‌اند ولی امیدوار برنده بازی فردا ما باشیم.

مطهری در خصوص نتایج ضعیف تیمش هم صحبت کرد و گفت: ما از بازی با صنعت نفت درس‌های زیادی گرفتیم و خودمان را سریعا بازسازی کردیم و مقابل هوادار خیلی کلاسیک و خوب بازی کردیم.

وی افزود: ما در گذشته نمی‌مانیم و نه به بازی با صنعت نفت و نه هوادار فکر نمی‌کنیم و به فکر بازی با تراکتور هستیم تا بتوانیم برنده باشیم.

سرمربی نساجی درباره داوری‌ دیدارهای تیمش با بیان اینکه من سعی می‌کنم که دیگر درباره داوری صحبت نکنم، گفت: بازی‌های اخیر، واقعا کمک‌ها باید سعی می‌کردند که به داور کمک کنند. بهتر است در خصوص داوری بعد از بازی صحبت کنم که تمرکز داوران به هم نخورد.

سرمربی نساجی در خصوص دیدار تیمش در جام حذفی هم صحبت کرد و گفت: تیم ما قهرمان جام حذفی است و ما باید تلاش خود را انجام دهیم و خیلی جدی جام حذفی را پیگیری می‌کنیم تا قهرمانی و درخشش سال گذشته را تکرار کنیم.

نظر شما