شناسهٔ خبر: 57931541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تلاش غول رسانه‌ای دشمن علیه اقدامات امیدآفرین/ واکنش مقتدرانه سپاه مقابل تجزیه‌طلبان

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع)با اشاره به اقدامات گروه‌های تجزیه‌طلب در کنار مرزهای کشور گفت: سپاه پاسداران مقتدرانه مقابل این گروهک‌ها ایستاد و اجازه نداد ذره‌ای از اهدافشان را عملی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، سردار محمد هاشمی‌پور  فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای شهر گلشن ضمن گرامی‌داشت دهه بصیرت و مقاومت با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با تلاش و مجاهدت افراد زیادی به پیروزی رسید، اظهار داشت: از انقلاب تاکنون شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ایم، سالانه حدود ۳۰۰ شهید برای دفاع از مرزها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم.

وی افزود: در وقایع اخیر همه بسیج شدند تا نظام و انقلاب را به زمین بزنند،گروهک‌های زیادی در اطراف مرزها قصد خرابکاری داشتند که با مجاهدت دستگاه‌های نظامی و انتظامی به خواسته خود نرسیدند.

هاشمی‌پور با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به رهبری افرادی خدایی مثل امام خمینی(ره) شکل گرفت،افزود:کسانی قصد داشتند در ماه‌های اخیر در کشور انقلاب کنند که تنها هنرشان مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر بود.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) تأکید کرد: اگر امر به معروف نباشد جامعه در واقع می‌میرد،همه باید نسبت به انجام این واجب الهی اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان این‌که عده‌ای قصد داشتند وجهه حجاب را در جامعه بد جلوه دهند، گفت: حجاب موضوعی دینی است و بیشتر شهدایی که ما تاکنون تقدیم کرده‌ایم بر امر حفظ حجاب تأکید کرده‌اند، در واقع آزادی را زنان ما دارند و این سخن را آمار آسیب‌های اجتماعی در کشورهایی که مدعی آزادی زنان هستند به خوبی تأیید می‌کند.

هاشمی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سپهبد سلیمانی و ضربه به پایگاه عین‌الاسد توسط ایران  اشاره کرد و گفت: هیچ کشوری به صورت رسمی جرأت  شلیک یک تیر به پایگاه‌های آمریکایی را ندارد اما ایران به صورت رسمی پایگاه آن‌ها را مورد هدف قرار داد و این را با اقتدار اعلام کرد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع)با اشاره به اقدامات گروه‌های تجزیه‌طلب در کنار مرزهای کشور گفت: سپاه پاسداران مقتدرانه مقابل این گروهک‌ها ایستاد و اجازه نداد ذره‌ای از اهدافشان را عملی کنند.

وی با بیان این‌که دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند، گفت: غول رسانه‌ای دشمن علیه اقدامات امید‌آفرین کشور ما است و  هر ساله بودجه مصوبی را برای ایجاد ناامیدی و ضربه به نظام جمهوری اسلامی دارند.

هاشمی‌پور با تأکید بر این‌که مسؤولین باید به صورت جدی برای حل مشکلات موجود در کشور کار کنند، گفت: حرکت دولت‌مردان باید بر مبنای ایجاد امید در بین جامعه باشد، توقف کردن در مسیر پیشرفت نظام اصلا نباید اتفاق بیفتد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با تأکید بر این‌که مسیر ما مسیر ولایت است افزود: ما باید پیرو امر ولایت فقیه باشیم و طبق دستورات دین اسلام و ولایت فقیه عمل کنیم، ما هرجا بر توان داخلی خودمان تکیه کردیم موفق بودیم پس باید در این زمینه بیشتر توجه داشته باشیم.

وی در پایان  خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری برای جوانان و نوجوانان وظیفه همه ما است و نباید اجازه دهیم دیگران برای آن‌ها خوراک فکری نادرست تحمیل کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ

نظر شما