شناسهٔ خبر: 57930651 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آیت‌الله صدیقی: فتنه‌گران سال ۸۸ می‌خواستند ایران را اوکراین کنند

خطیب نمازجمعه تهران از حماسه ۹ دی مردم ایران در سال ۸۸ به‌عنوان «روز احیای دین» یاد کرد و گفت: ۹ دی روز پیروزی آرمان‌های شهیدان و از روزهایی‌ست که خداوند به برکت حضور مردم، دشمنان ما را ناکام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله «کاظم صدیقی» در آیین عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته تهران که همزمان با روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی گفت: ایام الله دی حوادثی در کشور اتفاق افتاد که یکی از آنها قیام مردم قم در سال ۵۶ بود که جزو نقاط عطف انقلاب اسلامی و از حوادث عظیم تاریخ انقلاب بود که سند حجت بودن مردم قم محسوب می‌شود و در گرم کردن جبهه مجاهدت و استمرار انقلاب نقش عظیمی داشت.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی تصریح کرد: مسأله ۹ دی که جزو ایام الله است و فراموش شدنی نیست، از روزهای احیاکننده دین و پیروزی آرمان‌های شهیدان و جزو روزهایی‌ست که خداوند به برکت حضور مردم دشمنان ما را ناکام کرد و همه نقشه‌های آنها را به‌هم‌ریخت و آرامش از دست رفته را به ملت عزیز ایران بازگرداند.

آیت‌الله صدیقی اضافه کرد: در این روز انسجام بین امام و امت بار دیگر استحکام خود را نشان داد و ثابت کرد ارتباط بین امت و امام که از ابتدای اسلام تا امروز در میان مومنین وجود داشته، ناگسستنی‌ست و هیچ‌کسی نتوانسته مومنان را از امام خود جدا کند.

امام جمعه تهران با بیان اینکه تلاش دشمن این بود تا مسأله امت و امامت را با جریان فتنه کوری که برنامه‌ریزی کرده بود از بین ببرد، گفت: قدرت‌های شیطانی استکباری و نظام سلطه بدون پرده در صحنه خود را حاضر کردند و از بانیان فتنه و فتنه‌گران اعلام حمایت رسمی کردند و بوق‌های تبلیغاتی خود را در مسیر به‌هم‌ریختن وحدت جامعه ما و جدا کردن امت ما از ولی فقیه به کار بردند اما نتوانستند در این مسیر موفق شوند.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸، بهانه بدخواهان، تقلب در انتخابات بود که یک دروغ بود؛ همانند دروغی که در اوکراین گفتند و یک انقلاب رنگی به وجود آوردند و مسیر حکومت را تغییر دادند و در بعضی کشورهای دیگر هم در تجربه آنها به ثمر نشسته بود. در این جا هم انقلاب سبز را مطرح کردند و بنا داشتند با این انقلاب، انقلاب اسلامی را نابود کنند.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: دشمنان بنا داشتند پیوند سیاست و دیانت و مردم‌سالاری دینی را از بین ببرد؛ چون مردم‌سالاری دینی راه جدید و مولود مباکی بود که دست استکبار را از غارت کشور ایران کوتاه می‌کرد و در کشورهای دیگر هم فرهنگ‌سازی شد و مرزها را درنوردید و در خارج از مرزهای ایران اسلامی بیدارگری کرد و مسأله قیام و جهاد علیه استکبار را در مسیر نشر قرار دارد؛ لذا آنها با تمام امکانات‌شان به جنگ این گفتمان آمدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما