شناسهٔ خبر: 57920521 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دانشجو؛

توضیح حمید رسایی درباره توئیت مربوط به سردار سلیمانی/ چرا با علی دایی برخورد نمی‌شود؟ + فیلم

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی گفت: سه دبیر شورای عالی کشور هنوز منصوب حسن روحانی هستند. چطور می‌شود اینها هشت سال مطیع یک جریان بودند و حالا با چرخش صد و هشتاد درجه‌ی مسیر دولت همچنان مطیع هستند. معلوم می‌شود این افراد مطابق قدرت می‌چرخند.

صاحب‌خبر -

انتقاد رسایی از رئیسی؛ دبیر سه شورای عالی کشور منصوب «روحانی» هستند

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ محمد فخرا؛ حمید رسایی فعال سیاسی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: سه دبیر شورای عالی کشور هنوز منصوب حسن روحانی هستند. چطور می‌شود اینها هشت سال مطیع یک جریان بودند و حالا با چرخش صد و هشتاد درجه‌ی مسیر دولت همچنان مطیع هستند. معلوم می‌شود این افراد مطابق قدرت می‌چرخند. این افراد هرگز نمی‌توانند وظیفه اصلی خود را انجام دهند. اگر اینها همچنان در مسیر دولت قبل هستند پس باز هم بدرد این دولت نمی‌خورند. مهم‌ترین فرد در چنین شوراهایی دبیر است. آقای رئیسی اگر آنها را عوض نکند چوبش را خواهد خورد.

وی افزود: یک سال پیش خدمت ایشان رسیدیم و گفتم یک ششم دولت شما تمام شده است؛ اگر شما این تحول را در مدیران انجام ندهید مردم اقدامات شما را نمایش می‌بینند. هنوز از ۳۴۰۰ پست حساس در دولت فقط بیشتر از دویست پست تغییر کرده است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: سال ۹۲ روحانی بعد از تنفیذ بلافاصله اطلاعات سایت نهاد ریاست جمهوری را پاک کردند. یک سال و شیش ماه از دولت گذشته و ما همچنان به آقای رئیسی می‌گوییم رئیس سه شورای عالی را عوض کنند.

<div id="video-display-embed-code_1863844" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1051887/1863844?width=400&height=300"></script></div>
 

توضیح رسایی درباره توئیت درخصوص سردار سلیمانی

این فعال سیاسی در ادامه گفت: در زمان دولت آقای روحانی آمریکا‌یی‌ها فشار آوردند که ما اجازه فروش نفت به ایران نمی‌دهیم. در داخل دولت هم عده‌ای گفتند ما با تهدید نظامی طرف هستیم و باید کوتاه بیاییم. مقام معظم رهبری اعلام کردند ستاد جنگ آمریکا علیه ما پنتاگون نیست بلکه وزارت خزانه داری آمریکا است. پیام ایشان این بود که هر کس حمله نظامی را برجسته کند در پازل دشمن قدم برداشته است. چند ماه بعد آقای روحانی که دائما سعی در جلب رضایت آمریکا داشت به یکدفعه اعلام کرد اگر آمریکا بخواهند جلوی صادرات نفت ما را بگیرد خون بپا خواهیم کرد. برای من هیچوقت این موضع قابل باور نبود. از خدا می‌خواهیم شفاعت حاج قاسم شامل حال ما هم بشود. ارادت ما به ایشان از زمان طلبگی بود. در فضای مجازی دیدم جریان اصلاحات مطلبی برجسته کرد به عنوان توهین رسایی به حاج قاسم سلیمانی.

<div id="video-display-embed-code_1863846" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1051887/1863846?width=400&height=300"></script></div>
 

چرا با علی دایی برخورد نمی‌شود

مدیر مسئول هفته نامه ۹ دی درخصوص عدم برخورد با برخی سلبیریتی‌ها افزود: علی دایی که خانواده‌اش می‌خواست برای کریسمس از کشور خارج شوند حدود یک ماه و نیم پیش در قصه‌ی اردبیل دوبار در صفحه‌اش پست گذاشت درباره‌ی یک دختر سرزمین ما که کشته شده است. خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است. مصوبه شورای عالی امنیت ملی شده است که با اینها برخورد نشود.

<div id="video-display-embed-code_1863845" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1051887/1863845?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما