شناسهٔ خبر: 57893104 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

رشته‌های دانشگاه فرهنگیان در مازندران افزایش می‌یابد

نوری گفت: رشته‌های دانشگاه فرهنگیان در مازندران باتوجه به فراهم بودن زیرساخت‌های آموزشی، علمی و پژوهشی در این استان افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از مدرسه در دست ساخت ابن سینا آمل در گفتگو با خبرنگاران افزود: نسبت به تقویت دانشگاه فرهنگیان مازندران نگاه ویژه‌ای داریم و ساز و کار‌های اصولی برای افزایش رشته در این دانشگاه در دست بررسی است.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت آموزشی در استان مورد توجه مسوولان وزارت آموزش و پرورش است و برای تحقق این امر برنامه ویژه‌ای داریم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مازندران ظرفیت شگفت انگیزی در اجرای طرح‌های آموزشی و پژوهشی دارد که باید برای توسعه این بخش بیشتر تلاش کنیم.

نوری با بیان این که، در کمتر از ۱۵ روز آینده برنامه دیپلماسی آموزشی آموزش و پرورش در مازندران تدوین خواهد شد، افزود: با این اقدام استان‌های مرزی کشور در مازندران برای اجرای طرح‌های بین المللی پژوهشی گردهم خواهند آمد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که رویداد‌های مهم بین المللی آموزشگاهی را با حضور کشور‌های مختلف جهان در مازندران برگزار کند و با اجرای طرح‌های از این دست آموزش و پرورش در دیار علویان جهش قابل توجهی خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح‌های آموزشی در دست ساخت در آمل، گفت: از محل اعتبارات ملی برای تکمیل مدرسه ابن سینا این شهر که اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اقدام خواهد شد.

نوری افزود: همچنین ۲ مدرسه دیگر در آمل در دست ساخت قرار دارد که طبق زمان‌بندی برای تکمیل این طرح‌ها اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور حتم با تکمیل طرح‌های در دست ساخت آمل مدرسه ۲ شیفت در این شهر در کمترین زمان ممکن برچیده خواهد شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

مازندران سه هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم دارد.

نظر شما