شناسهٔ خبر: 57889998 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد تهران - مردم سالاری آنلاين

 بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان تهران، حاکی از پایداری نسبی جو تا انتهای هفته است که به موجب آن باتوجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر - به گزارش مردم سالاری آنلاین،  در ارتفاعات باتوجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی تا فردا، آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش‌های محدود و پراکنده برف و پدیده مه برای دیگر نواحی استان قسمتی ابری تا نیمه ابری با احتمال بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.
تغییرات محسوس دمایی تا پایان هفته وجود نخواهد داشت.
به دلیل ماندگاری و تداوم سرمای هوا و وجود رطوبت سطحی پدیده مه در مناطق مستعد استان به ویژه در ارتفاعات موجب کاهش دید و یخبندان شبانه می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودکی-امین آباد با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۷ دی ماه) قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۸ دی ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ درجه و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما