شناسهٔ خبر: 57844246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدارس برخی از شهرستان‌های استان مرکزی روز یکشنبه غیرحضوری شد/فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مدارس برخی از شهرستان‌های این استان روز یکشنبه به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر به صورت غیر حضوری برگزار و فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان شازند و بخش نوبران شهرستان ساوه به علت برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش دما در نوبت صبح به صورت غیر حضوری است.

در این اطلاعیه افزوده شده‌است: مقطع ابتدایی شهرستان اراک و خمین روز یکشنبه به صورت غیرحضوری و مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت و نیم تاخیر در نوبت صبح فعالیت خواهند داشت.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده‌است: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های کمیجان، خنداب، محلات، دلیجان و بخش خرقان زرندیه در نوبت صبح فعالیت خود را با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می کنند.

در این اطلاعیه ادامه داده شده‌است: همچنین ادارات و بانک های شهرستانهای اراک، شازند، خمین، خنداب و کمیجان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در این اطلاعیه از مردم استان مرکزی خواسته شد برای جلوگیری از افت فشار شبکه و قطعی احتمالی گاز، نسبت به صرفه جویی در مصرف انرژی همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما